Autor Zpráva
RobBob
Profil
Ahoj všem jsem úplný nováček ve světě programování. Mám dotaz na způsob výběru dat z tabulky.

Struktura dat je sloupce : datum, okd03p20, okd02p10, okd02p30, msp05, msp15, msp35, oke19p20, oke19p25, oke19p35, oke19p55.
jedná se o předpovědi jejichž hodnoty jsou číselné.
Ve slopuci datum jsou hodnoty ve formátu datum a čas. Hodnoty v tabulce každou minutu přibývají a v aktuálním čase je u nejzazží budoucí hodnoty čas t+55minut. já bych potřeboval vytvořit dotaz, který by mi dal výsledek

datum, hodnota v čase t+20min, hodnota v čase t+10min, hodnota v čase t+30min, hodnota v čase t+5min, hodnota v čase t+15min, hodnota v čase t+35min, hodnota v čase t+20min, hodnota v čase t+25min, hodnota v čase t+35min, hodnota v čase t+55min.


Bohužel nebyl jsem tvůrcem kódu, jen se v něm tzv. hrabu z důvodů zjištění chyby v generování výsledku a nemožnosti kontaktovat programátora.

Děkuji za jakoukoliv pomoc.
Keeehi
Profil
Mohl by jsi prosím dodat ukázková data? Třeba tak 5 řádků, abychom si to mohli lépe představit? Díky.
RobBob
Profil
Keeehi:
Ahoj moc se v diskuzích také nevyznám, takže jsem udělal prntscr z heidsql a obrázek vložil na dropbox:

www.dropbox.com/s/xr23nhdwktoiear/data.png?dl=0
RobBob
Profil
zkusil jsem viz níže, ale myslím že to nebude dobré ani pro db a zároveň nejsme schopen výsledek spojit do jednoho pole. Nejsem bohužel programátor a co jsem hledal na netu měl jsem budď smůlu nebo špatně hledám.

$SQL = "select msp05 from prutok_predikce where datum='".$datum_predikce=date("Y-m-d H:i:s", strtotime($rs2->fields['datum']." +4 min"))."'";
$rs3tmp5 = $db['SSB']->Execute($SQL);

$SQL = "select okd02p10 from prutok_predikce where datum='".$datum_predikce=date("Y-m-d H:i:s", strtotime($rs2->fields['datum']." +9 min"))."'";
$rs3tmp10 = $db['SSB']->Execute($SQL);

$SQL = "select msp15 from prutok_predikce where datum='".$datum_predikce=date("Y-m-d H:i:s", strtotime($rs2->fields['datum']." +14 min"))."'";