Autor Zpráva
Luko255
Profil
Ahojte,
potreboval by som pomôcť s vytvorením databázy na PhpMyAdmin. Potrebujem do databázy vložiť tieto dve tabuľky (témy a príspevky):

CREATE TABLE temy (

id_temy MEDIUMINT NOT NULL auto_increment,

nadpis VARCHAR(255) NOT NULL,

obsah LONGTEXT NOT NULL,

autor VARCHAR(255) NOT NULL,

email CHAR(255) NOT NULL,

datum DATETIME NOT NULL,

uprava DATETIME NOT NULL,

ip CHAR(15) NOT NULL,

PRIMARY KEY(id_temy)

);

CREATE TABLE prispevky (

id_prispevku INT NOT NULL auto_increment,

obsah LONGTEXT NOT NULL,

autor VARCHAR(255) NOT NULL,

email CHAR(255) NOT NULL,

datum DATETIME NOT NULL,

k_teme MEDIUMINT NOT NULL,

ip CHAR(15) NOT NULL,

PRIMARY KEY(id_prispevku)

);



...ale vôbec netuším ako na to. Prosím help. :)
Joker
Profil
Luko255
potreboval by som pomôcť s vytvorením databázy
Jako vytvořit přímo databázi?
CREATE DATABASE nazev_databaze

A pak se do ní vloží ty tabulky.
Luko255
Profil
...no ja som úplny začiatočník, takže by som to potreboval vysvetliť polopate :)
nightfish
Profil
pomôcť s vytvorením databázy na PhpMyAdmin
pokud to je na freehostingu, tak už databáze obvykle bude vytvořená...
takže otevřeš phpmyadmin, klikneš na záložku SQL, do okýnka zkopíruješ ty sql dotazy a dáš "spustit" (nebo tak nějak)
Luko255
Profil
Ja to zatiaľ skúšam len na localhoste a databázu už mám vytvorenú, len veviem ako do nes dostať tie témy a príspevky...
Joker
Profil
Luko255
Nejdřív se vytvoří tabulky, viz nightfish, a když už jsou vytvořené, tak v phpMyAdminu když se klikne na tabulku, je tam tlačítko na vložení řádku.

Ze skriptu se to pak dělá příkazem INSERT
Luko255
Profil
A ako tam tu tabuľku vytvorím??? Keď dám vytvoriť novú tabuľku, vyskočí mi formulár, ktorý je potrebné vytvoríť, ale neviem, čo doňho mám napísať...
Joker
Profil
Luko255
No, znám i lidi, kterým dodám návod "pro blbce" v šesti jednoduchých krocích, oni druhý a pátý vynechají, důsledkem toho třetí, čtvrtý a šestý udělají úplně jinak a pak mi vynadají, že to nefunguje :o)