« 1 2
Autor Zpráva
blaaablaaa
Profil
smiesek:
a) <input placeholder="zadejte město"> (ale IE 10>), pripadne pouzit js
b) ano
Chamurappi
Profil
Reaguji na smieska:
Tedy pokud je vstup na stránku, tak aby v poli byl text něco jako "zadejte město"
To vypadá jako text, který patří do <label>u a ne dovnitř textového políčka. Do placeholderu se dává příklad hodnoty, u toho tolik nevadí, že zmizí, jakmile uživatel začne psát svůj text.
smiesek
Profil
děkuju za komentáře a pomoc kluci.

Jde o to, že bych to ráda použila do hlavičky stránky, použít label se mi tam tedy nehodí a zase ponechat prázdné pole, tak by uživatel netušil, k čemu vlastně to pole slouží - pro jaké vyhledávání a čeho, jestli města, jestli ulice apod.

Takže i řešení, že text zmizí jakmile uživatel začne psát svůj text nevadí.

Já jsem to jinak zkoušela i vytvořit pomocí js, ale jelikož v něm neumím a jsem pořád takový samouk php, tak placeholder vítám i když tam tedy bude zase to omezení IE>10 :(
smiesek
Profil
lze mi prosím poradit, jak stylovat položky, které se při textu nabízejí?

Zkouším hledat různě na internetu, ale vůbec tomu nerozumím.

mám input jako třída a identifikátor "autocomplete".

ale když dám pak #autocomplete ul {hodnoty} tak mi to nebere :(

Jediné co se mi povede nastlylovat je to vyhledávací pole, ale nikoliv pak již ten rozevírající se seznam.

Děkuju
blaaablaaa
Profil
smiesek:
Staci se podivat, co skript vygeneruje za kod - napriklad ve firebugu.
Pokud pouzivas autocomplete z jqueryUI, tak stylujes .ui-autocomplete
smiesek
Profil
blaaablaaa:
ano děkuju, to jsem se snažila, nakonec to byla moje chyba, kdy se mi ještě část stylovala z hlavního souboru .css, nicméně, pak jsem to vyřešila k obrazu svému úpravou .css souboru, který se nabízí.
Jen ještě na můj vkus je tam šíleně moc zápisů pro stylování a příjde mi, že ne všechny využívám a tak se budu snažit dohled ty nejzákladnější a nejpoužívanější zápisy pro stylování našeptávače.
smiesek
Profil