Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
martin.havluj Profil * |
#1 · Zasláno: 27. 8. 2012, 10:37:45 · Upravil/a: Moderátor (editace znemožněna) 6. 9. 2012, 12:31:35
Zdravím. Na netu jsem našel články o SEO na jednom fóru. Píše to očividně jejich webmaster a řekl bych, že to je jeden z mála, kterej se nad touhle problematikou dokáže opravdu zamyslet :) Tady je odkaz : http://www.teleforum.cz/viewforum.php?f=107 ... článků je zatim málo, těšim se ale na další články. Jsem zvědavej, co ještě prozradí.
Moderátor Petr ZZZ: Původní titulek „Články, které stojí za to“ byl zavádějící. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
|
||
Chamurappi Profil |
#2 · Zasláno: 27. 8. 2012, 11:25:54
Reaguji na martina.havluje:
„řekl bych, že to je jeden z mála, kterej se nad touhle problematikou dokáže opravdu zamyslet“ Mně tedy připadá, že mu to moc nemyslí, když leze po jiných fórech a spamuje odkazem vydávajíc se za svého spokojeného čtenáře. To je tak zoufale naivní… |
||
Plaváček Profil |
A navíc občas hlásá nesmysly.
|
||
Homer Profil |
#4 · Zasláno: 27. 8. 2012, 19:44:12
Docela mě zaujalo ponaučení, že do <title> se má psát to, co lidi hledají. Já hňup tam píšu, o čem stránka je.
|
||
Petr ZZZ Profil |
martin.havluj:
„jeden z mála, kterej se nad touhle problematikou dokáže opravdu zamyslet“ Spíš jeden z mnoha vypravěčů pohádek. To málo, co autor (to jsi ty?) dosud píše v prvních třech kapitolách, by mělo být průměrně soudnému jedinci jasné po ukončení základní školní docházky, a co se týče technických detailů, řekl bych, že v tom má(š) místy docela zmatek. Například struktura nadpisů ( <H1> , <H2> , <H3> atd...) je do jisté míry vhodná ze sémantického hlediska, s optimalizací pro vyhledávače má ale do činění minimum, možná vůbec nic. Také tvrzení, že „Tag <H1> musí být na stránce jen a pouze jednou“, je mírně řečeno zavádějící. Budu se opakovat, ale na mé čtyři roky staré stránce o tesaříkovi jakýkoli nadpis nadále chybí a přinejmenším německý Google ji má stále rád (podobně jako několik desítek dalších stránek mého webu).
Odkazy na užitečné čtení o SEO (a o SEM) najdeš například tady: Často kladené dotazy Search Engine Marketing |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0