Autor Zpráva
tomek
Profil *
Potřeboval bych si rozjet vlastní server pro testování. Ovšem nemám s tím moc zkušeností. Sice mi už jede, ale potřeboval bych rady či rovnou co nejlépe nastavený PHP.ini
Poradil by mi někdo jak to nastavit či nasdílel by mi někdo "svůj"??
Davex
Profil
Pokud s PHP začínáš, tak tě zatím nemusí změna konfigurace trápit. Použij php.ini z distribuce. Žádný nejlépe nastavený php.ini neexistuje, protože se konfigurace obvykle mění až v případě, kdy výchozí nastavení nevyhovuje.
tomek
Profil *
Davex:
zas tak úplně s PHP nezačínám. Jako učím se, ale nejsem úplnej začátečník. Nyní se chci ponořit do OOP, tak jsem si chtěl udělat localhost, jelikož nemám doménu a webserver :(
Alphard
Profil
tomek:
Do OOP se klidně ponořte. Žádné změny konfigurace oproti defaultní verzi nejsou třeba.
tomek
Profil *
super a co přesněji doporučujete? nějakej hotovej balíček jako je např. PHP Home či samotného apache, mysql apod.. popř. jak se to přesněji instaluje, s tímto fakt nemám zkušenosti :(
Krakatoa
Profil
tomek:
* pokud chceš nainstalovat vše zvlášť sám, tu je postup:
http://programujte.com/?akce=clanek&cl=2007011101-instalace-nejnovejsi-verze-apache-2-0-php-5-2-x-a-mysql-5-0-krok-za-krokem
Pokud chceš i phpmyadmina, tak ten naintslauj podle dokumentace v něm obsažené.

* pokud chceš již hotový balíček, doporučuju:
http://vertrigo.sourceforge.net/

* pokud si chceš udělat svůj balíček, není to vůbec těžké, já mám svůj a momentálně obsahuje:
- Apache 2.2.17
- PHP 5.3.4
- MySQL 5.5.8
- phpMyAdmin 3.3.8.1
- SQLiteManager 1.2.4
- sqlite 3.7.4
- adminer 3.1.0
Vše dohromady zabalené to má necelých 12 MB. Je z toho vytvořena instalačka v inno setup nebo se to může jen nakopírovat a služby vytvořit pomocí bat souboru (Apache a MySQL se spouští jako služba). Spouští a spravuje se to ručně nebo pomocí vlastního ovládací prográmku naprogramovaného v autoitu.