Autor Zpráva
regy
Profil
Zdravím,
je možné na server umístit mp3 (známých autorů podléhající autorským právům), pokud nebude možné je stahovat? (český server podléhající české legislativě).

Díky
Miloš
Profil
A jak se to udělá, že je nebude možné stahovat? Myslím, že jakmile něco local zobrazí/přehraje, tak už to je stažené. A když to nejde stáhnout, tak to ani nejde zobrazit/přehrát.
Keeehi
Profil
Miloš:
Prostě to dá třeba do složky, ke které zakáže přístup.

regy:
Nejsem právník, ale je zakázáno tyto soubory sdílet. A jelikož se nedají stáhnout, o sdílení by jít tedy nemělo.
Taurus
Profil
A k čemu tam bude? Jen hudební podklad? Takovou nahrávku umístit můžeš, ale musí být prokazatelně zabudovaná tak, aby triviálním způsobem stáhnout nešla (stáhnout/zaznamenat jde všechno a vždy). Nesmí však být v cd kvalitě a celá.
Miloš
Profil
Keeehi:
Prostě to dá třeba do složky, ke které zakáže přístup.
Ale pak nechápu, proč to tam bude mít, když k tomu nebude mít nikdo přístup a nikdo se k tomu nedostane.
Leda snad jestli se ptá na to, zda smí zálohovat svá data na server, ale jinak je takové umístění absurdní, ne?
Keeehi
Profil
Miloš:
Absurdní to sice být může, avšak na toto posouzení se regy neptal.
Miloš
Profil
Keeehi:
Pak mě ale zajímá, na co se ptal – jestliže mi něco pošle MP3 do počítače, pak ji mám v počítači. Nevěřím v nestahnutelnost.
Keeehi
Profil
Miloš:
Neřeš pořád zabezpečení, na to se regy neptá. Ptá se na legislativu.
Miloš
Profil
Ono to souvisí.
regy se ptá, je-li to legální, když to nepůjde stáhnout.
Na to namítám, že to vždy půjde nějak stáhnout; proto je taková otázka nesmyslná.
Jediný případ, kdy by to stáhnout nešlo, je použít webový prostor jako úložiště, ale pokud svá kdekoli uložená data nesdílím, mohu je mít umístěné kde chci.
regy
Profil
Všichni
Chtěl jsem dát možnost k přehrání, ale ne ke stažení. Musel bych vymyslet nějaké propojení s flashem a do toho dát nějaký kódy, aby se k tomu dostal jen ten flash (podobně jako to má třeba bandzone).
Railbot