Autor Zpráva
Senky
Profil
Zdravím,
na stránke pomozme.sk, ktorú som robil som bol spokojný s tým, ako to vyzerá, pretože vo FF, Chrome aj Opere sa stránky zobrazujú presne tak, ako si to predstavujem. Úplný šok nastal, keď som si to otvoril v IE, či už v 8, alebo 7 - jedno horšie, ako druhé. Trochu som sa hral nástrojmi pre vývojárov v IE, a pomocou toho som zistil, že mne IE ignoruje polovicu štýlov a navyše ako keby náhodne - niekedy background-image zoberie, niekedy nie (v header menu ho zobrazi - hoci zle, vo footeri už ani len nezobrazí). Šok nastal keď som zistil, že to používa niektoré zo štýlov definovaných v print.css.

Je toto normálne? Akože IE je katastrofa, ale nečakal som, že až taká. Hoci som primárne programátor, viem aj kódovať, ale toto som nečakal. Čo mám zlé v štýloch, že mi to IE nevie zobrať?

Ďakujem za akékoľvek reakcie!
margin
Profil *
Senky:
IE ignoruje polovicu štýlov a navyše ako keby náhodne
Příčinou je, že IE8 a starší nedokáže pro CSS použít neznámé elementy, jako header, nav, section, footer...
A je po "náhodě".

Šok nastal keď som zistil, že to používa niektoré zo štýlov definovaných v print.css.
Možná jsem něco přehlédnul, ale nevšiml jsem si toho. Zkus se podívat znova a pokud tomu tak opravdu je, tak popiš přesněji, o který styl se jedná.
Davex
Profil
Senky:
Vzhledem k tomu, že používáš elementy z HTML 5, které IE8 a starší neznají, tak se ani nedivím. Používej normální <div>y.
margin
Profil *
Davex:
Dík za upřesnění, jak jsem si před chvíli ověřil, ani IE9 neumí nastylovat neznámé elementy, ale elementy z HTML5 zná.
Ostatní, ne-IE prohlížeče (Firefox, Chrome, Opera), klidně ostylují i neznámý element, třeba <Senky>, proto se odkázaná stránka správně zobrazí ve starších ne-IE prohlížečích, i když neznají elementy z HTML5.
Chamurappi
Profil
Reaguji na margina:
ani IE9 neumí nastylovat neznámé elementy
Vážně? Dle mých pokusů umí.


Reaguji na Senkyho: