Autor Zpráva
Triton
Profil
Dopuručte mi, prosím, kvalitní hosting. Nutnost je, aby zároveň zaregistrovali doménu (druhého řádu samozřejmě).
Technologie klasicky PHP 4, MySQL 5, htaccess + mod_rewrite. Na velikosti webového prostoru nezáleží. Samozřejmě co největší dostupnost a dobrá uživatelská podpora. Nízká cena výhodou. :-)

Jsem v tomhle nováček, takže pokud mi poradíte, co a jak musí být zařízeno (popř. odkážete na www článek), jenom to uvítám. Děkuji.

P.S. Chci Vaše zkušenosti, ne reklamu přímo od pracovníků příslušného hostingu. :-)
armin
Hosting armin.sk
Profil
Triton: ale no tak... ;)
P.S. Chci Vaše zkušenosti, ne reklamu přímo od pracovníků příslušného hostingu. :-)

<reklama>
Pokud jsi student, tak bys mel u me myslim celkem lakavou nabidku. Kdyz nejsi student, tak ceny nemam nejnizsi, za to o kvalitach mych sluzeb se melo tu cest presvedcit x lidi nejen z tohoto fora (cri-cri, radypala, gekon.name).
</reklama>

<normalni reakce>
Kdybych si ja osobne vybiral hosting, tak bych si samozrejme vybiral dle dostupnosti - http://mereni.kyblsoft.cz - tyto hodnoty nejsou "skutecne" ale orientacni. Tim chci rict (znam to na sobe) ze kdyz ti nekdo v noci na 15 minut vytahne kabel od switche v dusledku hw upgradu atd, tak ti hosting nepojede, ze? Jina vec je, kdyz na hostingu vypadava ftp, db, mailserver. Tyto sluzby bohuzel mereni.kyblsoft.cz nemeri a jen z tezi prijdes na to zda je hosting kvalitni. Voditko by treba mohlo byt diskusni forum daneho hostingu (precist par reakci od uzivatelu) resp. kouknout do referenci a zeptat se konkretniho cloveka jak je s tim spokojenej. Zde, pokud ti nekdo neco doporuci, tak bud to bude Hofy a bude doporucovat www.savana.cz nebo kdokoliv ti bude doporucovat www.banan.cz (dotycny clovek ma v zalibu v x uctech na zdejsim foru).