« 1 2 »
Autor Zpráva
nethall
Profil *
Dobrý den,

zajímalo by, zda-li se dá zabránit extérnímu kopírování/používání css? Můj web je tento: www.necro.eu a někdo použil mé css na tomto webu: www.summerserv.net

Znáte nějakou zaručenou ochranu, pokud nějaká existuje?


Děkuji a přeji hezký zbytek dne.

Moderátor Chamurappi: Externí se píše s krátkým „e“.
Str4wberry
Profil
Jak zabránit zkopírování obsahu » Kopírování HTML a CSS kódu
okolojsoucí
Profil
nethall:
Oni od tebe kopírují na přímo http://necro.eu/includes/jquery/jquery.js. Zkus si úplně na začátek dát podmínku, pokud není adresa necro.eu, tak ať vyskočí alert("Ukraden CSS styl z necro.eu\nStolen CSS style from necro.eu") a pak přesměruj si je na svůj web. Myslím že máš možnost získat i nějaké lidi. :)
peta
Profil
S tou alert hlaskou bych lidi neotravoval, proste je presmeruj :) Bezne se jquery pujcuje z google.
nethall
Profil *
Popravdě, web jsem si nechával kompletně udělat a v php, js apod. jsem pouze a jen amatér. Mohl by mne někdo z Vás trošku navést? Děkuji
Chamurappi
Profil
Reaguji na nethalla:
Pokud nerozumíš programátorským řešením, zkoušel jsi hledat nějaká jiná? Třeba napsat správci těch stránek, že se ti jeho počínání nelíbí?

Obecná technická zábrana proti parazitování na CSS a JS se obvykle nepoužívá. Ono je totiž ze strany parazita docela hloupé brát CSS a zejména JS přímo z cizího zdroje, protože tím získává správce zdrojového webu kontrolu nad webem parazita. Zjednodušeně řečeno, dokud je v summerserv.net přilinkovaný tvůj skript, máš celou tu doménu v hrsti. Parazit si nechtěně vyrobil bezpečnostní díru. Nemusíš ji rovnou zneužívat (když zatím ani nevíš přesně jak), můžeš mu tím jen pohrozit.

Pokud ti vadí spíš to, že oba weby vypadají stejně, tak proti tomu žádná technická zábrana není — zloděj si může všechny součásti tvého vzhledu normálně okopírovat. Může tedy vypadat stejně i bez toho, aby linkoval CSS a JS přímo od tebe.


Reaguji na okolojsoucího: