Autor Zpráva
Josee116
Profil
Dobrý den,
koduji pozadí na web. Ačkoliv už koduji několik let a hodinu jsem googlil tak se mi nedaří provést jednu věc. Řešením by byl obrázek, vyndání z centrovacího prvku a nastavení pozadí na střed a plnou šířku. Potřebuji aby mi obdelníček "shape" zasahoval do plného rozsahu stránky a byl na všech rozlišeních umístěn stejně, nemohu použít 100% šířku protože jak dojde k natočení vznikají na levé straně bílá místa a navíc je potřeba ho odsazovat od levé hrany centrovacího prvku právě kuli tomu aby to bylo zobrazeno na všech rozlišeních stejně. Přebalit pomocí overflow jsem zkoušel ale nebyla to uplně vhodná cesta. Budu rád za každý nápad děkuji.

Nejsem začátečník zkuste mě pouze nakopnout správným směrem ať nemusím šahat po obrázkovém pozadí. Děkuji

.blueBackground .letter {
   position: relative;
   width: 1000px;
   margin: 0 auto 0 auto;
}

.blueBackground .letter .shape {
    position: absolute;
    width: 2000px;
    height: 300px;
    left: -500px;
    transform: rotate(-20deg);
    background: rgb(25,171,255);
}
ondra15
Profil
Nepomohl by tento odkaz ?
Bubák
Profil
Josee116:
dojde k natočení
Obrázek nemusíš pootočit v prohlížeči, ale uděláš si pootočenou verzi obrázku v grafickém editoru.
Josee116
Profil
Ondra: Bohužel takto jednoduché to není.

Bubák: Určitě si četl celý můj příspěvek a víš, že hned na prvním řádku po pozdravu píšu o obrázkovém řešení, které nechci aplikovat.
Bubák
Profil
Josee116:
Určitě si četl celý můj příspěvek
Četl jsem to důkladně a pochopil jsem, že nechceš scrollbar, problémem je bílé místo, které vznikne po natočení obrázku. Chceš řešení pro všechny prohlížeče, což jde jedině obrázkem, o pozadí jsem nic nepsal.
Josee116
Profil
Bubák:
Ne, chci řešení pro většinu prohlížečů. Na ty co nepodporujou CSS3 a zrovna základní rotaci kašlu. Pokud to nepůjde roztáhnout bez scrollbarů tak mi tedy asi stejně nic jiného nezbude.
Josee116
Profil
Vyřešeno: body{overflow: hidden;}

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit