« 1 2 »
Autor Zpráva
pump
Profil *
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, chtěl bych do více tagů přemístit text pomocí javascriptu tak, aby se zobrazoval ve všech. Jsem laik, takže nevím. Moc dík za echo ... :-)

var neco = document.getElementById("ic").innerHTML = "text";

<span id="ic"></span>
<span id="ic"></span>
<span id="ic"></span>
<span id="ic"></span>
Tin
Profil
To má být dotaz? Fajn, beru na vědomí, že bys něco chtěl ;-)

možná bude fungovat to co píšeš (var neco není potřeba), nebo budeš muset mít každé id jiné

for(i=0;i<10;i++)
document.getElementById("ic"+i).innerHTML = "text";

<span id="ic0"></span>
<span id="ic1"></span>
<span id="ic2"></span>
<span id="ic3"></span>

případně existují i další metody getElements (ale nevím jaké, musel bys hledat)
pump
Profil *
Ahoj Tin, odhad máš super .-), ale nějak mi nesedí to i<10, potřeboval bych to při cyklu while u php
pump
Profil *
Původně:

var i = 5;
function opakovani()
{
i--;
document.getElementById("ic").innerHTML="L "+i+"s.";
if (i==0)
{
document.getElementById("ic").innerHTML="<?php echo $text ?>";
i = 5;
}
}


window.setInterval("opakovani()", 1000);
Tori
Profil
pump:
Počet cílových spanů je vždy stejný, anebo se mění? Vkládaný text je vždy stejný nebo se taky mění?
Ukažte, prosím, ten cyklus v PHP, kterým generujete JavaScript; bude se dát lépe poradit.
pump
Profil *
while ($vypis = mysqli_fetch_array($sql))
{


$vypis_reg_user .= '<tr onmouseover="highlight_row(this,1);" onmouseout="highlight_row(this,0);"><td>' . $image_log_stav . '&nbsp;</td><td>' . $vypis['nick'] . $oznameni_o_me . $oznameni_admin . '</td><td>&nbsp;-&nbsp;</td><td><span class="mensi_pismo">' . $vypis_datum_blok . '</span></td><td>&nbsp;-&nbsp;</td><td>' . $vyprsel . '</td><td>&nbsp;' . $vypis['ip'] . '&nbsp;</td><td>&nbsp;-&nbsp;</td><td>' . $link_stav_blok . '</td>' . $skupina_jen_organizace_1 . '</tr>';

}
pump
Profil *
No a chtěl bych, aby se měnit třeba tady $vypis_datum_blok
Tin
Profil
v php:
$i=0;
while{
...
echo "span id=ic$i ...