Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Witiko Profil |
#1 · Zasláno: 2. 3. 2011, 21:06:51 · Upravil/a: Witiko
Mám několik dotazů ohledně vektorové grafiky. Je tu totiž aktuálně vícero alternativ a uniká mi, jakou se hodí užít kdy.
1) Canvas 2D Otázka zde zní, jak je lepší řešit animace? Pro animaci je totiž nutné znovu překreslit celý obsah canvasu, což mi připadá jako mírně nevhodné při 60ti snímcích za sekundu. Namísto toho jsem dosud preferoval vytvořit si vícero canvas elementů, které poté pomocí CSS3 transformací otáčím a přesunuji podle potřeby, čímž dochází k vytvoření iluze animace. Nicméně například tady dochází namísto toho k neustálému překreslování canvas elementu. Zajímalo by mě, jaký ze způsobů je vhodnější. Určité způsoby animací samozřejmě nelze z více canvas elementů poskládat a je možné je vykreslovat pouze jako celek. Nicméně v případech, kdy jsou možné obě varianty (například hodinky po kterých se posouvá rafika), by mě zajímalo, jaký přístup je vhodnější. 2) SVG / VML Podobnost využití s Canvasem je asi zřejmá. Kdy využívat SVG a kdy Canvasu (kombinovat?) Knihovna Raphaël například Canvas nevyužívá vůbec a výsledky jsou velmi zajímavé. (Ukázka hry v xhtml založené pouze na SVG: http://ie.microsoft.com/testdrive/Performance/SVGDice/Default.xhtml) |
||
Witiko Profil |
#2 · Zasláno: 4. 3. 2011, 16:50:36
Otázka:
1) je příliš zapeklitá 2) si nezaslouží odpověď ? :-) |
||
margin Profil * |
#3 · Zasláno: 5. 3. 2011, 00:03:18
|
||
Witiko Profil |
#4 · Zasláno: 5. 3. 2011, 16:19:30 · Upravil/a: Witiko
Ano, to zhruba potvrzuje to, co jsem si myslel. :-) |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0