Autor Zpráva
candyman
Profil
Ahojte, som začiatočník v javascriptoch a nejkým zázrakom sa mi podarilo dať dokopy túto kalkulačku. Problém je v tom, že keď zadám číslo s desatinou čiarkou a nie bodkou, tak to neprepočíta. Viem, že je na to funkcia str_replace, ale absolútne netuším, ako by som ju v tomto mojom prípade použil, aby mi to fungovalo. Prosím Vás o pomoc. Vopred veľmi pekne ďakujem

<script language="javascript" type="text/javascript">


function masskalkulacka(form) {  

var vyska_investicie;
var pozadovana_navratnost;
var urokova_sadzba;
var cena_za_hru_dospely;
var percento_dospelych;
var cena_za_hru_dietata;
var percento_deti;
var priemerna_cena_hry;
var pocet_dni_prevadzy;
var min_hracov;
var pom_pow;
var a;
var b;
var c;
var e;
var pred_ceil;
var xxx;
var mmm;
var yyy;
var ttt;
var ggg;


form.percento_deti.value=100-form.percento_dospelych.value;

form.priemerna_cena_hry.value=((((form.cena_za_hru_dospely.value)*(form.percento_dospelych.value))+((form.cena_za_hru_dietata.value)*(form.percento_deti.value)))/100);


c=(form.urokova_sadzba.value/100);
a=1+c;
b=form.pozadovana_navratnost.value;
e=Math.pow(a,b);
form.pom_pow.value=e;
mmm=form.vyska_investicie.value*((e/b)/form.priemerna_cena_hry.value);
form.pred_ceil.value=mmm;
form.xxx.value=Math.ceil(mmm);
ggg=form.xxx.value;
ttt=ggg/form.pocet_dni_prevadzky.value;
form.yyy.value=Math.ceil(ttt);



return (false);  
} 
</script>

<form enctype="multipart/form-data" method="post" name="kalkulacka_moja" onsubmit="return masskalkulacka(this)"> 
<fieldset>  
    <table class="calculator_table" style="background: url('http://svedsky-minigolf.sk/kalkulacka_web.png');">  
<tr>    
<td style="width:20%; vertical-align:top; border-left: 1px solid gray;border-right: 1px solid gray;padding-left: 15px;
padding-right: 15px;">
<b style="padding-left: 48px;">Náklady</b> <br />
<p style="padding-top:10px; min-height:88px;">
Výška investície (cena ihriska):<br />