Autor Zpráva
T-fon
Profil
Dobrý den, potřeboval bych, aby se mi měnilo pozadí nebo barva BackToTop tlačítka, které bude přejíždět přes různé Divy nebo Section.
Jsem v jQuery spíš začátečník, tak jsem si zvládnul jen upravit řešení tak, aby se mi barva měnila dle pozice v pixelech:
<script type='text/javascript'>
$(document).ready(function(){ 
    $(window).scroll(function(){ 
        if ($(this).scrollTop() > 100 && $(this).scrollTop() <= 500) { 
            $('#scroll').fadeIn();
            $('#scroll').addClass('modra'); 
        } else if ($(this).scrollTop() > 500 && $(this).scrollTop() <= 1000) {
            
            $('#scroll').addClass('cervena'); 
        } else if ($(this).scrollTop() > 1000) {
             
            $('#scroll').addClass('zelena');
        }  else { 
            $('#scroll').fadeOut(); 
        }  
    }); 
    $('#scroll').click(function(){ 
        $("html, body").animate({ scrollTop: 0 }, 600); 
        return false; 
    }); 
});
</script>
Budu tam mít cca 5x Section nebo Div, které nebudou mít pevnou výšku. Lze toto nějak udělat? Předem Díky.
RastyAmateur
Profil
Vyzkoušel bych ty číslice zaměnit za offset() elementů (přičemž spodní okraj vypočteš tím, že přičteš výšku elementu (bacha na padding a margin)).
T-fon
Profil
Díky, je tohle správný zápis? Teda počítám že ne, když mi nefunguje...
$(document).ready(function(){ 
    var offset1 = $('#section1').offset();
    $(window).scroll(function(){ 
        if ($(this).scrollTop() > offset1) { 
            $('#scroll').fadeIn();
            $('#scroll').addClass('modra');
...
RastyAmateur
Profil
T-fon:
Vyzkoušej offset1.top
T-fon
Profil
Funguje, ale došlo mi, že vlastně řeším trochu něco jiného než potřebuju. Pokud bych měl tlačítko BackToTop úplně nahoře, tak offset je super. Ale co když ho mám na obrazovce dole (což je běžné). Jak zjistím pozici divu nebo section ve chvíli, kdy pod tímhle tlačítkem roluje?
RastyAmateur
Profil