Autor Zpráva
peterko
Profil
Ahojte,

hľadám nejaký bezpečný JS (php ani MySQL mi server nepodporuje), ktorým by mohli len vybraný užívatelia vchádzať do zabezpečenej časti wwwstránky (stranky celeho adresara, nielen uvodna stranka) po zadaní hesla.
Niečo som už našiel, ale okrem encryptovania hesla prikazmi JS alebo uloženia hesla v pripojenom *.js súbore som nič lepšie nenašiel.
Dá sa to vôbec aspoň na 99% ukryť pred "šikovnými" používateľmi.

Vopred vďaka za každý typ.
H13
Profil
no nejsem odborník, ale co se stane, když si uživatel vypne JS, natož když se podívá do kódu JS, kterej je prostě součástí kódu ???
tiso
Profil
peterko
jedna z možností je zaheslovať adresár cez .htaccess
Anonymní
Profil *
http://www.jakpsatweb.cz/heslo.html
peterko
Profil
tiso
ale keď nemám prístup k serverovým skriptom...

Anonymní
Ten článok som si prečítal, ale riešenie pre JS neponúka...

Naozaj nie je účinné ako zabezbečiť nie jeden súbor, ale celý adresár s množstvom súborov bez použitia php a databáz?
YoSarin
Profil
peterko
Jak píše tiso - .htaccess se serverovými skripty nesouvisí - tvůj hosting ho může podporovat i když nepodporuje PHP - zeptej se adminů...
Yo'Sarin
tiso
Profil
peterko
IMHO v JS nie je...
roberta
Profil
hľadám nejaký bezpečný JS ...
taký neexistuje... totiž zdrojový kód JS si môže pozrieť každý návštevník...
YoSarin
Profil
roberta
tiso
http://interval.cz/clanky/neprustrelne-heslovani-v-javascriptu/
Ale spíš než ten článek bych doporučil přečíst tu diskuzi pod ním...
Yo'Sarin
roberta
Profil
YoSarin
skôr by si si to mal prečítať ty...
YoSarin
Profil
roberta
Právě jsem to dočetl - mým úmyslem bylo upozornit na to MD5 - to je IMHO relativně bezpečné.
YoSarin
Profil
Tam je hlavní problém že nemáš tu stránku jak zabezpečit - pokud někdo sežene URL, vypne javascript a hurá na tu stránku...
Bubák
Profil
A to tak tajnou část dát na web, klidně freeweb, kde je PHP a .htaccess, třeba na ic, nebo wz.
Joker
Profil
pokud někdo sežene URL, vypne javascript a hurá na tu stránku