Autor Zpráva
svet121
Profil *
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak lze získat poslední číslo v odkazu.
Napřílad

www.neco.cz/neco-11 - získat číslo 11
zároveň při jiné variantě:
www.neco.cz/neco-111 - získat číslo 111

moc dík, jsem amatér :-)
svet121
Profil *
diskuse stará 10 minut, taky se vám na google zobrazuje jako první?

http://www.google.cz/#sclient=psy-ab&hl=cs&site=&source=hp&q=z%C3%ADskat+%C4%8D%C3%ADslo+z+url&pbx=1&oq=z%C3%ADskat+%C4%8D%C3%ADslo+z+url&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=463l3189l0l3622l18l13l0l0l0l0l959l6678l3-4.3.2.3l12l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=44e0a8e70b9ad81c&biw=1366&bih=586
Dav
Profil
pokud by ti stačilo neco.cz/?neco=11
tak ti
$_GET['neco']
vrátí 11
svet121
Profil *
chtěl bych www.neco.cz/neco-1 bez otazníků a rovná se.
__construct
Profil
svet121:
Do .htaccessu si daj:

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.*)$ index.php?/$1 [L,QSA]

Zobraz si dáta v poľa $_SERVER. Vyber si z nejakú položku — napr. QUERY_STRING a pomocou regulárneho výrazu si vytiahni to číslo.

diskuse stará 10 minut, taky se vám na google zobrazuje jako první?
Áno — a prečo porušuješ pravidlá ?
↓Prečítaj si ten odkaz.
svet121
Profil *
Jak to porušuju pravidla?
svet121
Profil *
_connstruct: tak pravidla jsem porušit nechtěl, jen si myslím, že být první v googlu za 10 minut je zajímavé
svet121
Profil *
Našel jsem toto:
$_SERVER['REQUEST_URI']
Joker
Profil
__construct:
Možná opravdu nechtěl porušit pravidla, jen mu přišlo zvláštní, že ta diskuse je po 10 minutách první v Google.

Holt Google to tu má rád ;-)

svet121:
Přesto, není slušné posílat více příspěvků za sebou. Tohle je diskuse a ne chat, takže nejdřív si rozmyslet o čem příspěvek bude a potom psát.

Jestli to potřebuje ta samotná stránka na serveru, tak předpokládám že ta adresa vede na nějaký přepis (mod_rewrite), který to uloží do GET proměnné, kterou si pak stačí přečíst.