Autor Zpráva
jefitto44
Profil
Hľadám nejaký script, ktorý by dokázal vypísať mená tých, čo majú meniny dnes a zajtra, s tým, že každý deň by sa obnovoval samozrejme. Podľa slovenského kalendára... viete niekto o niečom?
Taps
Profil
jefitto44:
zkus http://www.kasman.sk/meniny
jefitto44
Profil
Dik, facha to smelo
Joker
Profil
Taps:
To je ale JavaScript a ne PHP…

jefitto44:
U skriptu na svátek je nejtěžší sehnat ten seznam svátků :-)
Se skriptem by neměl mít problém ani začátečník.
Chro
Profil
Joker:
Není problém sehnat seznam svátků, pokud člověk trošku uvažuje a dá si je Googlem vyhledat např. na

jan petr stedry den silvestr ext:txt

kde za ext: následuje požadovaný formát.
Kcko
Profil
Joker:
Není to tak hrozné ;-) http://www.studuju.cz/latka-1294
jefitto44
Profil
V podstate mi je jedno, či je to PHP, alebo JS... PHP som chcel preto, aby to šlo aj ľuďom bez JS... lenže koľko takých ľudí poznáte? Ja tiež nikoho
Joker
Profil
Kcko, Chro:
Já neříkám, že sehnat ten seznam je nějak zvlášť složité, ale že u skriptu na svátek je to ta nejtěžší část (neboli: To ostatní je ještě snazší) ;-)

jefitto44:
PHP som chcel preto, aby to šlo aj ľuďom bez JS... lenže koľko takých ľudí poznáte?
Mě na mobilu, například. A samozřejmě vyhledávače.
I když pokud uvážíme, že na většině stránek uvádějících svátek je ta informace víceméně zbytečná, uživatelé bez JS asi nebudou problém.

Jsou tam ale i další rozdíly, například JS nejspíš bude svátek brát podle data na klientovi (když si změním datum v počítači, objeví se jiný svátek), zatímco PHP podle data na serveru (všichni uvidí stejný svátek).
Chro
Profil
Joker [#8]:
Zásadně nesouhlasím s tvým názorem. Lidi je třeba před počítačem s otevřenou stránkou Google.com mrskat bičem přes záda. Je třeba je chytat za koule, kroutit s nima, fackovat je přes držku a řvát u toho UTFG!!!
jefitto44
Profil
Úskalia javascriptu poznám... ale netrápia ma. Joker, mohol by som vedieť, aký máš mobil? Predpokladám, že nejaký ancientný, keď nezožere JS
Joker