« 1 2 »
Autor Zpráva
Yuff.3
Profil
Ahojte,
chcem sa spýtať ako mám upraviť tento kód, ak mi všetko správne funguje, ibaže do DB zapíše/resp. pripíše $mojeid vždy, aj keď sa už v DB nachádza (čiže " if (1=1) " ) a vypíše mi else {už sa nachádza...}. Predpokladám, že chyba bude v tom cykle, vo funkcii "for", keďže mi vypíše napr. echo - 14x {už sa nachádza..} ale $exp[$i] len 2 - vždy o 2 menej..
Som laik, tak prosím o konkrétnu úpravu kódu alebo po prípade podrobnejšie vysvetlenie, čo a prečo to robí, resp. nerobí ako chcem. :)

Moc krát veľmi pekne ďakujem.

    

    //PRIATELIA START
        if (isset($_GET['page']) && $_GET['page'] == "priatelia") {
     
        $result = dbquery("SELECT * FROM ".DB_USERS." WHERE user_id='".$_GET['uzivatel']."'");     
        $rows = dbrows($result);
        if ($rows != 0) {
              while ($userdata = dbarray($result)) {
       
        //POZADIE START
        echo "<div class='news-body'>";
       
        echo " " .$userdata['priatelia'] ;
        echo "<br><br>" ;
        echo " " .$_GET['uzivatel'];
        echo "<br><br>" ;
       
        $priatelia = $userdata['priatelia'];
        //Toto odstráni bodku
        $exp = explode( '.' , $priatelia );
        //Toto nahradí xkrát echo "" .$exp;
        for( $i = 0; $i <= count( $exp ); $i++ )
        {
       
    //    echo " " .$exp[$i];
       
        echo "<br><br>" ;
       
        $mojeid = 47;
        $oddelovac = ".";
        if ($exp[$i]!=$mojeid) {
     
       
        dbquery("UPDATE ".DB_USERS." SET priatelia='".$userdata['priatelia']."' '".$oddelovac."' '".$mojeid."' WHERE user_id='".$_GET['uzivatel']."'");
     
        }
     
        else {
        echo "Už sa nachádza v zozname priateľov";
        }
     
        }    
       
        }  } else {"nič";}
        echo "</div>";
        } else {"nič";}
        //PRIATELIA END
juriad
Profil
Yuff.3: