Autor Zpráva
tachov
Profil
Zdarvím potřeboval bych moct s Radio-button..

  <input type="radio" name="cena" value= "1" > <b>poštou</b> ( 60kč - dodání 3-5 dní. )<p>
  <input type="radio" name="cena" value= "2" ><b>kurýrem</b> ( 90kč - dodání 1-2 dní. )<p>
  <input type="radio" name="cena" value= "3" ><b>osobně</b> ( 0kč )<p> 

potřeboval bych měnit hodnotu proměnné aby :

$cena = 50;
$cena = 60;
$cena = 0;

jak na to? jsem s radiem úplný amatér.
juriad_
Profil *
tachov:
Tak zmen value 1, 2, 3 na 50, 60 a 0.
tachov
Profil
juriad:
to sem taky zkoušel ale nefunguje to...
potřebuju to vsadit sem

if(isset($_SESSION["products"]))
{
    $total = 0;
    echo '<ol>';
    foreach ($_SESSION["products"] as $cart_itm)
    {
        echo '<li class="cart-itm">';
        echo '<h3>'.$cart_itm["name"].'</h3>';
        echo '<div class="p-code">Kód produktu : '.$cart_itm["code"].'</div>';
        echo '<div class="p-qty">ks : '.$cart_itm["qty"].'</div>';
        echo '<div class="p-price">Cena/ks :'.$cart_itm["price"].'Kč</div>';
        
        echo '</li>';
        $subtotal = ($cart_itm["price"]*$cart_itm["qty"]);
        $total = ($total + $subtotal);
    }
  
       
     $totals = ($total + $cena);
        echo '<span class="empty-cart"><p></span>';
        echo '<div class="p-prices">Doručení :'.$cena.'Kč</div>';
    echo '<span class="check-out-txt"><strong>Celkem :'.$totals.'  Kč</strong><p></span>';
 
}else{
    echo 'Košik je prázdný';
}
tachov
Profil
to opravu žádná pomoc?
Taps
Profil
tachov:
jak vypadá kompletně tvůj skript?
juriad
Profil
tachov:
Zřejmě se snažíš vytvořit e-shop, ale neznáš PHP na takové úrovni, abys toho byl schopný. Podle [#3] neumíš pořádně ani HTML. Nechci ani domýšlet, jakých chyb ses dopustil. Bude-li někde nasazen, buď si vědom, že za chyby se platí.

Ideálně si v SESSION vytvoříš další chlívek cena_dopravy, který bude nabývat hodnot 1, 2, 3. Toto bude zároveň indexem do pole cen dopravy:
$cena = $ceny_dopravy[$_SESSION['cena_dopravy']];