Autor Zpráva
dumper
Profil
Zdravím, jsem začátečník s php, učím se pomocí knihy takže všechno dělám tak jak je tam popsáno. Potřeboval bych poradit, když si chci pomocí php vytvořit databázi a tabulky tak mi to vždy vytvoří pouze jednu tabulku a zbylý 2 to prostě nevytvoří, jak kdybych php za první tabulkou ukončil. Předem děkuji za odpověď.
<?php

$db = mysql_connect('localhost', 'lukas', 'lukas') or die ('Nelze se připojit');

$dotaz = 'CREATE DATABASE IF NOT EXISTS moviesite';
$vysledky = mysql_query($dotaz, $db) or  (mysql_error($db));

mysql_select_db('moviesite' , $db)or  (mysql_error($db));
$dotaz ='CREATE TABLE movie(
    movie_id INTEGER UNSIGNED NOT NULL AUTO_INCREMENT,
    movie_name VARCHAR(255) NOT NULL,
    movie_type TINYINT NOT NULL,
    movie_year SMALLINT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0,
    movie_leadactor INTEGER UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0,
    movie_director INTEGER UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0,
    
    PRIMARY KEY (movie_id),
    KEY movie_type (movie_type, movie_year)
)
ENGINE=MyISAM';
$vysledky = mysql_query($dotaz, $db) or  (mysql_error($db));

$dotaz = 'CREATE TABLE movietype (
    movietype_id UNSIGNED INT NOT NULL AUTO_INCREMENT,
    movietype_label    VARCHAR(100) NOT NULL,
    
    PRIMARY KEY (movietype_id)
)
ENGINE=MyISAM';
$vysledky = mysql_query($dotaz, $db) or  (mysql_error($db));

$dotaz = 'CREATE TABLE people (
    people_id UNSIGNED INT NOT NULL AUTO_INCREMENT,
    people_fullname VARCHAR(255) NOT NULL,
    people_isactor TINYINT(1) UNSIGNET NOT NULL DEFAULT 0,
    peopleisdirector TINYINT(1) UNSIGNET NOT NULL DEFAULT 0,
    
    PRYMARY KEY (people_id)
)
ENGINE=MyISAM';
$vysledky = mysql_query($dotaz, $db) or  (mysql_error($db));

echo 'Databáze byla úspěšně vytvořena!';
?>
Fisir
Profil
Reaguji na dumpera:
jsem začátečník s php