Autor Zpráva
moom
Profil
Lidi zlatí, jsem trošku PHP začátečník, ale rád bych se zeptal jestli následující zápis lze napsat nějak jednodušeji. Jestli je to blbá otázka, tak mně to klidně napiště. Případně jestli bych to neměl nějak jinak formátovat. Ve výsledku to funguje, ale mě spíš zajímá vizuální čistota a rád bych se něco přiučil. Moc moc děkuji a zdravím všechny.

<?php if ( is_page_template('page-projekty.php') ) { ?>

    <a href="<?php echo get_page_link(122); ?>" class="projekty-filter" >
        <?php 
            if ( is_main_site() ) {
                echo '<span class="active">Projekty</span></a>';
            } else {
                echo '<span class="active">Projects</span></a>';    
            }
        ?>
<?php } else { ?>

    <a href="<?php echo get_page_link(122); ?>">
        <?php 
            if ( is_main_site() ) {
                echo '<span>Projekty</span></a>';
            } else {
                echo '<span>Projects</span></a>';    
            }
        ?>
        
<?php } ?>
mimochodec
Profil
Uvozovky vnořuji opačně, tzn ne
echo '<span class="active">Projekty</span></a>';
ale
echo "<span class='active'>Projekty</span></a>";
Důvodem je chování při potřebě vkládat další úrovně uvozovek. A taky chování zvýrazňovačů.

Hlavně ale neotvírám a neuzavírám php na každém druhém řádku. Konkrétně tento kód bych měl v jednom bloku <?php ... ?>
jefitto44
Profil
Ja to zas robím tak ako má on... je pre mňa jednoduchšie napísať " ako '... takže ' sa snažím používať čo najmenej... ale tiež je pravda, že som divný a kódim na SK klávesnici
Tomáš123
Profil
moom:
Podľa mňa stačí toto:
echo "<a href=\"" . get_page_link(122) . "\"" . (is_page_template('page-projekty.php') ? "class=\"projekty-filter\"" : "") . "><span>" . (is_main_site() ? "Projekty" : "Projects") . "</span></a>";
Je to skrátená forma tohoto zápisu:
echo "<a href=\"" . get_page_link(122) . "\"";
if (is_page_template('page-projekty.php')) {
  echo "class=\"projekty-filter\"";
}