Autor Zpráva
Vikomt
Profil *
Používám striktní DTD (aby vycentrovanému design pochopil i MSIE) a při validaci na http://validator.w3.org/check dostanu tyto dvě chyby:

Below are the results of attempting to parse this document with an SGML parser.

1. Error Line 64 column 80: there is no attribute "TARGET".

...s/about_me.php?uin=232466323" target="_blank">232466323</a></div>

You have used the attribute named above in your document, but the document type you are using does not support that attribute for this element. This error is often caused by incorrect use of the "Strict" document type with a document that uses frames (e.g. you must use the "Transitional" document type to get the "target" attribute), or by using vendor proprietary extensions such as "marginheight" (this is usually fixed by using CSS to achieve the desired effect instead).

This error may also result if the element itself is not supported in the document type you are using, as an undefined element will have no supported attributes; in this case, see the element-undefined error message for further information.

How to fix: check the spelling and case of the element and attribute, (Remember XHTML is all lower-case) and/or check that they are both allowed in the chosen document type, and/or use CSS instead of this attribute.

2. Error Line 83 column 39: there is no attribute "BORDER".

title="Přejděte na Firefox" border="0"></a>

Znamená to, že target="_blank" a atribut "border" nemohu ve striktním DTD korektně používat? Nešlo by to nějak obejít? Pokud možno nikoliv javasriptem... Díky.
Timy
Znamená to, že target="_blank" a atribut "border" nemohu ve striktním DTD korektně používat? -- přesně tak
Nešlo by to nějak obejít? Pokud možno nikoliv javasriptem... -- border normálně přes css, target jedině přes JS
Martin Kuželka
V strictu target ani border není. Obejít to jde tak, že změníš dtd na jiné, nebo zrušíš ten target a border nahradíš css vlastností border.
Chamurappi
Reaguji na Vikomta:
Můžeš používat i HTML 4 Transitional tak, aby se Explorer přepnul do standardního režimu. Stačí rozepsat adresu DTD.
Vikomt
Profil *
Stačí rozepsat adresu DTD

Výborně, použil jsem <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> funguje to skvěle a validátor je taky spokojený. Díky.
kovarex
Profil *
Akorat jsem nějak nepochopiil, k cemu je dobre zruseni atributu target, a nuceni uzivatelu na to puzivat javascript.
Leo
"Akorat jsem nějak nepochopiil, k cemu je dobre zruseni atributu target, a nuceni uzivatelu na to puzivat javascript."

Je to podle me setrny zpusob jak webmasterum naznacit, ze nova okna a ramy jsou k nicemu. Leo
Chamurappi
Reaguji na Lea:
Konsorciu rámy nevadí. Atribut target nikdy nezavrhlo. Jen ho tak trochu zapomnělo začlenit do DTD HTML 4.0 Strict. Dočasně. V návrzích XHTML 2 opět je.

Jsou-li nová okna a rámy podle W3C k ničemu, proč jsou v návrzích CSS 3 vlastnosti target-new a target-name? Proč vůbec vyvíjí XFrames?
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.