Autor Zpráva
GORBY
Profil
Dobrý den,
potřebuji opravit validitu svého e-shopu www.gorby.cz Poradíte mi prosím jak na to? Jsem úplný laik a nevím si rady. Omlouvám se za uvedení adresy - klidně ho odstraňte - jen mi prosím někdo poraďte. Děkuji!
Joker
Profil
GORBY
Tohle by se mělo dát do zvláštního vlákna, nesouvisí to s původním dotazem.
Moderátor Mistr: Provedeno.


K webu:
Stručně řečeno, problémy toho kódu jsou:
- Tuny nadbytečných HTML prvků... Validitě to sice až tak nevadí, ale vadí to přehlednosti kódu (případně rychlosti načítání a zpracování, i když obvykle nebude rozdíl výrazný).
- Prvky použité na místech, kde nejsou dovolené, například formulář v buňce tabulky
- Neuzavírání atributů do uvozovek, což způsobuje další chybové hlášky
...plus použití neexistujícího prvku <http> v části kódu, která je vůbec sama o sobě perla:
<P align=center><HTTP: size="3" gorbyb.gif<FONT registrace-do-katalogu.mefistofeles.cz><FONT face="Comic Sans MS" color=#8b4513 size=3></FONT></FONT></P><FONT color=#8b4513>
<HR><P align=center><HTTP: size="3" gorbyb.gif<FONT registrace-do-katalogu.mefistofeles.cz><FONT face="Comic Sans MS" color=#8b4513 size=3></FONT></FONT></P><FONT color=#8b4513>
</FONT></FONT></DIV>

Ví někdo, co tímhle chtěl básník říci?
panther
Profil
GORBY
Jsem úplný laik a nevím si rady
A zkoušel jsi český validátor? Popisy chyb jsou zřejmé, snadno je najdeš.
shaggy
Profil
GORBY
Ja ti nepomôžem "opraviť validitu" tvojho e-shopu, ale pomôžem ti vychytať jeho použiteľnosť. Ľuďom je validita ukradnutá, ak však bude tvoj shop nepoužiteľný, tak ti tam nič nekúpia.

1. odstráň tých nezmyselných 66 "mini" bannerov z pätičky, vyzerá to otrasne (děsivě),
2. podčiarkni odkazy, text ktorý nie je odkaz nikdy nepodčiarkuj! Napríklad by mi vôbec nenapadlo, že KONTAKTNÍ FORMULÁŘ v ľavom stĺpci dole je odkaz,