« 1 2 »
Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
Dobrý den.
Rád bych získal nějaké odkazy na stránky dělané ve Front Page.
Chtěl bych vidět a zhodnotit zda se v tomto editorzu dají udělat dobré stránky a také bych tím rád narazil na někoho kdo v tvorbě v tomto editoru je odborník, protože jsem přesvědčen že se mezi tvůrci webu takoví "experti" najdou.
Děkuji
Mistr
Profil
www.sweb.cz/ms02
Radek Hrabůvka
Profil
Nejsem odborník, ale zrovna jsem o tom psal, najdi si co jsem poslal: 4.6.2006 17:27:12" v diskusi http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=11&topic=2 7548
Mistr
Profil
Anonymní
Věř tomu, že kolega Radek Hrabůvka je velký borec přes FrontPage. Jen se to ve své skromnosti stydí přiznat.
Anonymní
Profil *
Děkuji.
Chápu že z odborného pohledu na zdrojový kód můžete jako odborník mít výhrady.
Podíval jsem se na stránky které vytvořila Kristyna z grafického pohledu
a myslím že to není tak špatné jak se na Front Page poukazuje.
Jsem přesvědčen že pokud by se využilo dalších možností /změna barvy textu po najetí ....
a další paleta možností a efektů které se dají naroubovat a stránky byly třeba i v jiné grafické úpravě /pestřejší/ jistě by laik /jako u těchto/ nepoznal jak je to vytvořeno a že vy odborníci to vidíte jinak.
Rád bych kdyby se objevil ještě nějaký odkaz na stránky ve Front Page.
Děkuji Vám za tento.
quinux
Profil
Anonymní


Podle pohledu na vytvořenou stránku nepoznáte jak je kvalitní editor, ale jak to umí webdesigner. Frontpage může být kvalitní editor když s ním umíte pracovat. Pokud ale chcete tvořit ve WYSIWIG tak bych doporučil spíše dreamweaver, který je v tomhle kvalitnější. Jinak je to ale o znalostech a profesionální web uděláte i pspadu, který je zadarmo oproti výše zmíněným produktům.
Anonymní
Profil *
quinux
Děkuji - myslím že Vaše odpověď míří tam kde hledám svou odpověď,
zda se ve FP nebo i v jiném ed. dá udělat něco dobrého,
i když věřím že i Radek Hrabůvka je odborník s dobrými radami a má pravdu.