Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
kolibřík Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 2. 2008, 10:27:55
Dobrý den,
mám jednoduchý dotaz. Je tento zápis: <strong><a href="http://www.example.com/>www.example.com</a></strong> v pořádku a nebo je to úplně zbytečné?? Pomůže mi to v něčem, např. v sémantickém zvýraznění slova? Nebo je to fakt na nic? Děkuji.. |
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 1. 2. 2008, 10:46:28
kolibřík: Ptas se na to jestli odkaz v a text v tagu strong ma vetsi vahu nez nermalni?
Ano, ma, ale ne o hodne. |
||
kolibřík Profil * |
#3 · Zasláno: 1. 2. 2008, 11:04:04
ptám se na to, jestli:
<strong><a href="http://www.example.com/>www.example.com</a></strong> má větší váhu než <a href="http://www.example.com/>www.example.com</a> jestli tím tedy pomuzu klicovym slovum, ktere mam obsazeny v anchor textu. |
||
Railbot Profil |
#4 · Zasláno: 1. 2. 2008, 11:17:05
kolibřík
Zanedbatelně. |
||
Shadowwolf Profil |
#5 · Zasláno: 1. 2. 2008, 12:04:18
<a href="http://www.example.com/><strong>www.example.com</strong></a> ... myslím, že vhodnější to je takhle
|
||
kolibřík Profil * |
#6 · Zasláno: 1. 2. 2008, 12:21:14
takže se dá říct, že tvar, který napsal Shadowwolf je správně a užitečnější? Tedy v urcitych pripadech?
|
||
Railbot Profil |
#7 · Zasláno: 1. 2. 2008, 12:43:16
kolibřík
Správně jsou oba. Užitečné jsou stejně, téměř vůbec. |
||
kolibřík Profil * |
#8 · Zasláno: 1. 2. 2008, 18:49:51
Užitečné téměř vůbec? To je novinka že tag <a> nebo <strong> nejsou užitečné....dokážete mi to vysvětlit?
|
||
Railbot Profil |
#9 · Zasláno: 1. 2. 2008, 19:06:48
kolibřík
pomůže mi to v něčem, např. v sémantickém zvýraznění slova? Nebo je to fakt na nic? Jsme v sekci o SEO, takže to z tohoto pohledu také beru. <strong> je sémanticky správně, zdůrazňuje uvedené slovo, ale z hlediska SEO má jeho použití mizivý význam. |
||
kolibřík Profil * |
#10 · Zasláno: 1. 2. 2008, 19:17:07
Railbot
ale používá se pro zvýraznění klíčových slov...tudíž by neměl mít mizivý význam.. tím pádem má i pro seo jistou hodnotu.. seo je o dobrém textu, který je o něčem zajímavém.. můžeš pomoci tím, že zvýrazníš vhodná slova... to je podle mě jasné.. když ale optimalizuješ stránku, která nemá dostatek slov (eshop) aby zaujala tématem, zvýtazníš přesto slova sémanticky.. co z toho není pravda? Díky za odpověď |
||
Plaváček Profil |
#11 · Zasláno: 1. 2. 2008, 19:24:28
kolibřík
Tvůj dotaz je od počátku nesmyslný a se skutečným SEO nemá nic společného. Z hlediska vyhledávacího robota je lhostejné, v čem je odkaz obalený. Jestli ve STRONG, nebo EM, nebo v DIV, nebo v ničem. Oba zápisy, které jsi uvedl, jsou z hlediska SEO (pokud ho chápeš správně) naprosto totožné. Především proto, že jsou totožné pro uživatele. |
||
kolibřík Profil * |
#12 · Zasláno: 1. 2. 2008, 19:32:05
Plaváček
myslel jsem tedy z pohledu bota vyhledávače, jestli má ten či onen příklad větší váhu, z čehož asi vyplývá že ne.... pro uživatele je jistě totožné "obalení" v <div> i <strong>, pro robota vyhledávače však myslím nikoliv.. šlo mi tedy o toho robota, je jasné, že uživateli je to víceméně jedno... |
||
Měsíček Profil |
#13 · Zasláno: 1. 2. 2008, 19:33:34
pro robota vyhledávače však myslím nikoliv
Robotu je to šumafuk. |
||
kolibřík Profil * |
#14 · Zasláno: 1. 2. 2008, 19:38:11
Měsíček
proč se tedy strong a em doporučuje využívat? |
||
Měsíček Profil |
#15 · Zasláno: 1. 2. 2008, 19:40:05
proč se tedy strong a em doporučuje využívat?
Zdroj? Například <i> , <b> není horší než <em> , <strong> jen se využívá k něčemu naprosto jinému, žel mají pro uživatelovi kukadla stejný výsledek. |
||
kolibřík Profil * |
#16 · Zasláno: 1. 2. 2008, 19:46:55
to jo <b> je oproti <strong> jen dekorace, strong i ze semantickeho hlediska...
příklad např.: http://havlena.net/clanek.php?nadpis=kdy-pouzivat-strong-a-em-misto-b- a-i |
||
Railbot Profil |
#17 · Zasláno: 1. 2. 2008, 21:27:13
kolibřík
Ze sémantického hlediska dejme tomu. Z hlediska SEO je to bezvýznamné. To už se ale opakuji a Plaváček ti to napsal také. |
||
kolibřík Profil * |
#18 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:14:15
co je tedy z hlediska SEO významné?
|
||
Railbot Profil |
#19 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:22:35
kolibřík
Kvalitní obsah, kvalitní obsah, kvalitní obsah a zpětné odkazy. Někde daleko za tímto je vše ostatní. |
||
kolibřík Profil * |
#20 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:24:37
D9ky moc, tohle jsem chtěl slyšet.. i když je pravda, že u některých webu, je tezke vytvořit kvalitní obsah. příkladem jsou eshopy, je tam malo textu... i když i s tím se dá pracovat.. každopádně děkuju..
|
||
J Profil * |
#21 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:25:48
Snad ještě taky texty v title a v h1.
|
||
kolibřík Profil * |
#22 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:28:15
jj to beru jako samozdřejmost :-) ale díky i za to...
|
||
Railbot Profil |
#23 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:31:21
J
To je zahrnuto v Někde daleko za tímto je vše ostatní., protože i když tyto texty budou špatné, dříve zmíněné dva aspekty jejich negativní vliv přebijí. Naopak už to neplatí. Kvalitní obsah a zpětné odkazy jsou základ. |
||
J Profil * |
#24 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:33:17
Kolibřík: více třeba u pana Prokopa: http://sovavsiti.cz/2003/psani-pro-web.html
|
||
kolibřík Profil * |
#25 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:35:01
jj rád si to přečtu, snad tam najdu i neco jak optimalizovat eshop, ve kterem neni moc textu :-))
|
||
Railbot Profil |
#26 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:40:29
kolibřík
Co popis zboží? Tam se toho dá přeci napsat hodně. E-shop si zřejmě zakládá na optimalizaci pro své zboží, které lidé budou často hledat. |
||
kolibřík Profil * |
#27 · Zasláno: 1. 2. 2008, 22:43:29
jj pravda díky moc..to je cesta spravnym smerem, kterou sem se vydal jiz pred par dny, ale je to fuska :-) díky moc Railbote..
|
||
Plaváček Profil |
#28 · Zasláno: 2. 2. 2008, 06:18:25
kolibřík
Pokud se jedná o eshop, je lepší zaměřit se na jiné věci, než řešit ptákoviny typu STRONG ano či ne. Jukni semo http://www.1panflute.com/blog/czechzmerte-si-svuj-dlouhy-ocas-long-tai lczech/?lan=czech a případně si prostuduj jinde termín "long tail". U elektronických obchodů je tohle jedna z věcí, která nemusí nutně zvýšit návštěvnost, ale může zvýšit konverzi a tím pádem i počet objednávek. Optimalizovat eshop na jedno nebo pár obecných klíčových slov je nesmysl. |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0