Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
pepcakoudelka Profil |
#1 · Zasláno: 12. 5. 2008, 18:08:55
dobry den mam dva notebooky jeden Acer Aspire 5101 druhej acer travel mate 4600
u aspire nefunguje asi základka a je rozbitá obrazovka u travel mate není hdd jak dat aspon jeden notebook dohromady a byto stalo co nejmin a bylo co nejlepší. napiste prosim i cenu |
||
Gekon Profil |
#2 · Zasláno: 12. 5. 2008, 18:22:37
Aspire 5101 mám ten samý problém, neboli vadnou desku, a přes oficiální servis v Brně by to vyšlo na 4100 i s prací. Dnes jsem ale narazil na firmu Asupport, která by mohla vyjít levněji.
|
||
nightfish Profil |
#3 · Zasláno: 12. 5. 2008, 18:29:27
asupport dělal servisy aceru před tím, než bylo zřízeno servisní středisko
zkušenosti smíšené - LCD v záruce opravili výměnou, NB acer aspire, kterému odešla grafika, chtěli opravit z 12000 Kč (PC byla kolem 35 tis.) jinak teď jsem si nechal opravovat NB (nefunkční displej) u ATT (att.cz) a jsem velmi spokojen |
||
Gekon Profil |
#4 · Zasláno: 12. 5. 2008, 18:39:35
nightfish
jinak teď jsem si nechal opravovat NB (nefunkční displej) u ATT (att.cz) a jsem velmi spokojen Kolik to stálo? |
||
nightfish Profil |
#5 · Zasláno: 12. 5. 2008, 18:52:16
problém byl v buzení displeje, oprava 2200 Kč bez DPH
NB byl Acer TM 234LC, koupen 06/2003 |
||
pepcakoudelka Profil |
#6 · Zasláno: 13. 5. 2008, 19:36:27
Acer Aspire 5101 vyplatí se opravovat ???
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Kolibáč Profil |
#7 · Zasláno: 16. 5. 2008, 21:03:41
Nevím, jak je to u Aceru, ale u svého thinkpadu jsem si všechny opravy (studené spoje na MB, vyschlý větráček, výměna disku,...) dělal sám.
|
||
Měsíček Profil |
#8 · Zasláno: 16. 5. 2008, 21:18:51
"Nevím, jak je to u Aceru, ale u svého thinkpadu jsem si všechny opravy (studené spoje na MB, vyschlý větráček, výměna disku,...) dělal sám."
Gratuluji, ne každý má tu odvahu se párat v noteboocích, s vědomím, že pokud se mu to nepovede ztrácí platnost záruky, do osobáku se pouštím běžně, ale na notebook si netroufám. |
||
Časová prodleva: 10 dní
|
|||
Kolibáč Profil |
#9 · Zasláno: 26. 5. 2008, 10:36:10
Měsíček
Já žádnou záruku nemám, koupil jsem repas (ovšem profesionální repas). A IBM má na svém webu dokonce i návod na rozebírání thinkpadů. |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0