Autor Zpráva
Mato
Profil *
Povedzte mi váš názor na moju stránku.
Ale pamätať "Som len AMATÉR":D
Mato
Profil *
http://walpers.wz.cz
Spikee
Profil
A čo tam mám hodnotiť?
Spikee
Profil
Sorry. kým sa mi zobrazil ten veľký obrázok na pozadí, tak som si myslel, že tam nič okrem odkazov nie je.
Možno tam sú dobré obrázky, ale radšej si ich neskúšam zobrazovať.
mgiel
Profil
hh taky pravda
Spikee
Profil
mgiel
Autor je len začiatočník, tak ho hodnoťme trošku miernejšie.
mgiel
Profil
spikee
no ale aspon tam ma kvalitni obrazky :)
bojars
Profil
Mato:
Keď si začiatočník, skús si vyrobiť zmenšeniny tých wallpaperov (trebárs 200×150 px) a vlož ich do tabuľky ako hypertextové náhľady pre jednotlivé obrázky. Bude sa to rýchlejšie načítavať a bude to prehľadnejšie.

:-)
Kráťa
Profil
Já hlasuji pro ty náhledy, navíc bych tam dal i tapety 1024x768. Ten odkaz "zvieratá"je dost matoucí, když je tam pouze jedno zvíře. Možná u toho odkazu uvádět i počet obrázků v dané sekci.
No a vstuptestránku jsem nikdy nepochopil. Proč na ní dáváš odkaz tady a ne rovnou na to menu?
Mato
Profil *
Diki za nazory na my stranku
Jake
Profil
Určitě by nebylo špatné udělat náhledy těch wallpaperů, protože tak se stránka celkem dlouho načítá (mám GPRS) a pozadí stránky neopakovat. Když je autor začátečník tak se nebudu vyjadřovat ke kódu (ten opravdu hrozný).
Mato
Profil *
Jake diki :D
ameeck
Profil
líbí se mi to pořadí tagů, body za /html

</html>
<body link="red" vlink="red" alink="red">
<body background="plocha.JPG">
Jake
Profil
ameeck
souhlasím, ale říkalo se, že autor je začátečník, a proto jsem se ke kódu nevyjadřoval.

Mato
není za co :-)
Jake
Profil
Jinak když to tak vidím tak není moc dobré dávat souborům přípony psané velkými písmeny, protože to někdy na některých Linuxových serverech dělá paseku (setkal jsem se s tím už několikrát).
llook
Profil