« 1 2 3 »
Autor Zpráva
VLadas
Profil
Ahoj všichni, jsem začátečník v tvorbě www stránek a tak prosím o zhodnocení mého výtvoru pro základní školu. Moc děkuji za každý názor.

www.zsamsbrna.cz
Nox
Profil
Vyrobeno v registrovaném "Dynamic HTML Editor"

Jo...je to vidět

Takže - úvodní stránka - mdlé, velký kus textu, není důvod tam vůbec něco takového
mít, vypadá to spíš jak takové ty upozornění před vstupem na stránku,
málokdo si to přečte (navíc takto ztvárněné - tučné, málo strukturované)

K další části:
méně je - často - více

- hodiny pryč, další hýbající se nesmysly a ikony pryč
- kontakty obrázkem - proč? a ještě takové malé písmo -> pryč s tím, kontakty
na úvodu ano, ale pouze textem a ne celé jako odkaz na nesmysl typu "mailto://"
- vzkazy...blueboard...ale dejme tomu, si začátečník, takže ok
- po vypnutí javascriptu jsou celé stránky nefunkční!

Ale na editor se vykašli! Máš tu skvělé stránky jakpsatweb, takže se radši nauč
je dělat normálně

Zdrojový kód bohužel nemůžu komentovat nevulgárně, to jak se to vygenerovalo je...
Flip
Profil
pěknější kód už jsem dlouho neviděl ;) a fascinoval mě běžící title... ;)
VLadas
Profil
Vyrobeno v registrovaném "Dynamic HTML Editor"

Jo...je to vidět


Dobře, ale na co potom Editory vyrábějí. Já vím, že machři to dokážou v HTML i jinak, já se to budu taky učit, jen musím prozatím opravdu využít Editor. Jsem na začátku a jaký kód udělá Editor to neovlivním.

Ten úvod chce ředitelka. Mě taky moc nesedí. Upravím ho.
Hodiny a datum by na školních stránkách být měly.
LOGO Ústí, bohužel musí být.
Je pravda, že to počasí je tam jen tak pro něco navíc.


Myslíš tedy, aby se neztrácely ty kontaktní adresy vlevo? Při načtení menu. Nebo je tam vůbec nedávat, když kotakty jsou v hlavním menu?

Ještě mi řekni, kde vypnu Javascript.

Dík za názor. Budu se snažit nezklamat.
VLadas
Profil
Flip
Myslím, že to myslíš superironicky,. Ale já se nevzdávám, a budu makat a vy mě k tomu dotlačíte.