Autor Zpráva
Bubloslava
Profil
Zdravím,

prosím Vás o zhodnocení celého webu:

www.ernstova.cz

Jsem začátečník a proto budu vděčná za každou připomínku.

Dík
Měsíček
Profil
Reaguji na Bubloslava :

1.) Asi ráda používáš tabelátor (tabulátor)
2.) Je tohle opravdu důležité ? <!-- konec div menu -->
3.) Udělej klikací hlavičku
4.) Menu by bylo lepší udělat podle textu a ne obrázků ..
5.) border=0 nauč se dělat border="0" a nebo ještě lépe pomocí stylů CSS
6.) Pro každý odkaz by bylo dobré udělat title a pro každý obrázek alt
7.) V patičce by mohl být hned autor a e-mail na něj
8.) Celkově by měla být patička podobná hlavičce, ale co už .. trochu si s ní pohrej
9.) Celkově stránka vypadá moc jednoduše, ale pro začátek dobré

Celkové hodnocení 5-10
Bubloslava
Profil
Pro Měsíčka:

1) Nechápu, co mám s tabulátorem... jsem začátečník.
2) <!-- konec div menu --> tyto poznámky jsou pro mne důležité (a uživateli naprosto lhostejné), protože jsem si na různé fragmenty kódu vytvořila PHP funkce, a když jsem tyto funkce psala, tak jsem se v těch divech trochu ztrácela
3) Protože jsem fakt začátečník, tak nevím, co je klikací hlavička.
4) Menu jsem nedělala podle textu. Inspirovalo mne písmo použité v lince pod logem (vychází z loga, které mi navrhl kamarád) a je to Arial Rounted. Tento font jsem neměla k dispozici a navíc neobsahoval všechny české znaky. Protože předpokládám, že většina uživatelů disponuje stejným (ne)vybavením fonty jako já, stáhla jsem si chybějící font (a domalovala háčky) a zvolila jsem raději obrázkové menu. Jakkoli je to složitější.
5) border .... patří skutečně do stylů, příležitostně přepíšu
6) u odkazů title mám, neužívám je v patičce [je to prostě můj styl]; alt mám všude
7) 8) 9) [] byl to záměr, v jednoduchosti spočívá krása :-)))

Díky za připomínky
Měsíček
Profil
Reaguji na Bubloslava :

budu reagovat jen na některé věci :

3) Protože jsem fakt začátečník, tak nevím, co je klikací hlavička.