Autor Zpráva
GORBY
Profil
www.gorby.cz
uvítám jakékoliv rady a názory. Děkuji
Hitman
Profil
GORBY
(1) Chbí klikací efekt v menu.
(2) Dej pryč ty hodiny s rekalmou, snad každý počítač má v pravém dolním rohu hodiny.
(3) Udělej normální patičku, toto vypadá, jako nějaký web zaměřený jen na výměnu odkazů.
(4) Anketa má nesmyslné barvy nehodící se k webu.
(5) Nezajímá mě, kolik ti tam chodí lidí - toplist pryč.
GORBY
Profil
Hitman
Děkuji za názor.
Anketu jsem chtěla barevně odlišit, aby si jí nakupující všimli, ale asi je to blbý, co?
Jsem laik, tak se možná zeptám hloupě, ale co myslíš tou "patičkou"?
Hitman
Profil
Zkus ji dát do tmavé oranžové, když už to musí být.

V těch aktualitcáh si oprav ty čáry, máte jich tam nějak moc a stává se to více nepřehledné.
Mistr
Profil
GORBY
(1) Někteří se budou pozastavovat nad užitým typem písma Comic Sans MS.
(2) Občas se v textu objeví nějaký překlep, například Svícen na čajovou svíčku opěv v prodeji.
(3) U kontaktů v levém sloupečku dole není vizuálně na první pohled patrné, co je odkaz a co nikoliv. Prosím srovnej RADKA GORBAČOVA a OBCHODNÍ PODMÍNKY. Vizuálně to vypadá naprosto stejně, viď?
(4) Rozumím správně obchodním podmínkám, když se po přečtení
VYHRAZUJI SI PRÁVO, UPRAVIT VÝŠI VÁMI ZADANÉHO POŠTOVNÉHO, POKUD HO ZADÁTE ŠPATNĚ. O TÉTO ZMĚNĚ, BUDETE VŽDY INFORMOVÁNI. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.
- poštovné: 999,00 Kč
-balné: ZDARMA

domnívám, že v případě chybně zadaného poštovného mi bude poštovné naúčtováno ve výši 999 Kč? Nerozumím, viď? Ovšem i takovou interpretaci daný text nabízí.
(5) E-mail si založ na svém hostingu (a pak si ho třeba na Centrum přeposílej). Nevypadá to důvěryhodně ani prestižně, máš-li e-mailovou adresu na free mailu. A o důvěru velmi jde v tomto vysoce konkurenčním prostředí, vždyť, co mi brání přejít na stránky jiného obchodu a tam udělat svou objednávku?