Autor Zpráva
Vincenzo
Profil
Help Me
Acci
Profil
Aha, a pointa?
Vincenzo
Profil
Potřeboval by jsem poradit...
Mám udělaný přehrávač písniček který přehravá celkem tři písničky ve formátu *.mp3
Ale má 2 MB a to je nato aby jsem to dal do stránek moc...
Nevím jestli je to pravda ale myslím si že kdyby byli ty mp3 načítány externě tak by to bylo menší a nebo by se to aspoň načítalo až potom co by si vybrali písničku a nemuselo by se to zbytečně nahrávat celý.
Jestli někdo budete mít chvilku na to aby jste mi poradili, tak mi prosím napiště zdroják...
Jsem teprve začátečník v AS a tak to neumím udělat!!!
Za projevený zájem předem dík!!!
Kráťa
Profil
> Chybí ti problem type
> Přímé definice nepoužívej, raději to dej do CSS. Třeba si můžeš udělat třídu:
.problem {big}
Kráťa
Profil
Vincenzo
hi hi hi, byls rychlejší :-) Co tam dát prostě pouze odkazy a kdo bude chtít, tak si to spustí, navíc komu by to nehrálo, tak tam ještě dát ke stažení přehrávač.
Vincenzo
Profil
Nevím jestli jste nepochopily vy mně a nebo já vás, ale já mám nakreslenou animaci, kde
je tlačítko PLAY a STOP...
Po stisku začne hrát hudba která je v jiným snímku animace ale to se dlouho načítá...
na talčítku mám akci:

on (release) {
gotoAndStop(2);
}

potom začné hrát hudba která je na druhým snímku, ale já byjsem potřeboval takovou akci aby se mi při stisku tlačítka začala načítat buď jiná ANIMACE kde bude hudba a nebo přímo ten soubor MP3 jestli to teda nějak jde!!!
flz
Profil
mal by som pre teba jedno riesenie, sice troska divne, ale funguje. zial neviem ci flash vie do seba priamo natiahnut mp3 tak preto takto by som to riesil ja:
- vytvor si prehravac s ovladanim (play, stop, rev) a prazdny MC, pomenuj ho "loadmp3"
- kazdu mp3 uloz do prazdneho .swf (1.mp3.swf, 2.mp3.swf....)
- tlacitku play prirad akciu co bude cez loadMovie(); nahravat do MC "loadmp3" tie mp3 ulozene v .swf

- hotovo :)
Anonymní
Profil *
Pro Vincenzo