« 1 2 »
Autor Zpráva
OnZ
Profil
Zdravím, teprve nedávno jsem se začal věnovat "webové grafice". Udělal jsem své druhé "logo" v životě. To první u vás moc ohlasů nevzbudilo tak jsem udělal další. Je to logo, které jsem vytvořil do svého portfolia.
Jak jsem již řekl jsem grafik začátečník tak mnějte trochu pochopení, ale jedě do mně tvrdě.

LOGO :



P.S. Jsem odpůrce nějakých složitých, přeplácaných log, kterých je na webu spousta.

Poznámka : některé výrazy jsou v uvozovkách protože nevím zda se to dá takto navat :-D
Nox
Profil
Hm, nepřijde mi to bohužel nijak nápadité, aspoň ten stín není přehnaný (ovšem ho máš u tmavé barvy a to dobré není (vypadá to pak spíš rozmazaně))
Barvy jsou docela mdlé

P.S. Jsem odpůrce nějakých složitých, přeplácaných log, kterých je na webu spousta.
Zavání výmluvou:)
imploder
Profil
některé výrazy jsou v uvozovkách protože nevím zda se to dá takto navat :-D
Správně by tam mělo být měkké i.
začínajícímu grafikovi
grafikovy boty
OnZ
Profil
Zavání výmluvou:)

Tak sem to nemyslel
OnZ
Profil
imploder

Co takhle hodnit a neopravovat mi chyby :-D
vydrus
Profil
mnějte
mějte - mít

Ta žlutá mi tam fakt nesedí. Přemýšlej - bude se to hodit k modré a šedé?
OnZ
Profil
vydrus

Řeklbych že k modré jo, ale když si se o tom zmínil ta šedá tam fakt nesedí
OnZ
Profil
Otázka : je to alespoň lepší než TOTO - Doufám že ano protože jsem se snažil udělat pokrok :-D
imploder
Profil
Mně to připadá jednoduché a jako logo použitelné. Asi by bylo lepší, kdyby to mělo nějakou souvislost s tvorbou webu nebo počítačema obecně. Loga většinou mívají nějakou jednoduchou symboliku. Ale já už nejsem vůbec žádný grafik, tak to nechám na odbornících.
vydrus
Profil
OnZ
Určitě ano, ale asi jen proto, že tohle je čitelnější.
imploder
Profil
OnZ
http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&topic=82265&foru m=24&page=-1