Autor Zpráva
mates
Profil
V současné době studuji, ale mimo školu si přivydělávám programováním webových stránek. Protože mi není 18 let, nemůžu v tomto oboru podnikat. (Několik zakázek už mám za sebou, ale bez problemu jsem se vesel do 100h)

Lidé, kterým dělám web chtějí daňový doklad. Jak to mám udělat, abych mohl účtovat své služby oficiální cestou?

Lze to jeste jinak nez na dohodu o provedeni prace , kde je limit 100h/rok?
souki
Profil
Můžeš se přidružit pod někoho většího kdo má ŽL... Starat se jen o webdesing a účetnictví za za nějaké % nechat na něm...
mates
Profil
to muzu ale je to pro me nevyhodne a jde jen o jednu zakazku, zato rozsahlou
szkepek
Profil *
ahoj,

docela jsem po tom na netu pátral a asi jediná možnost je nechat se zplnoletnit u soudu :-). Jinak, taky dělám na DPP, musíš se dobře dohodnout se zaměstnavatelem. Pokud ti bude všecko danit srážkovou daní, nemusel by mít problém s tím, že ti tam třeba napíše pět hodin, každou po dvou tisícovkách za měsíc, ale to už odbočuju.

Každopádně, co se týče dohody, měla by zaměstavateli do daní vystačit i ta, ale na 100% to netvrdím...

Kdyby ale někdo zjistil jak jinak získat živnosťák v 16, adoroval bych ho coby boha, taky mě to už stálo pár kšeftíků...

Adam
mates
Profil
uvidime co reknou firemni pravnici....

diky vsem za prispevky
Libor.
Profil *
Jenom doplním, že u DPP je teď limit 150h/rok ...
Michal Acler
Profil *
"firemni pravnici" :) no ze ti s tim neporadili hned ;)... jinak je mozny mit zivnost i pred 18 rokem, ale musi to byt vedeno na nekterho z rodicu.
Trixer
Profil
Moc se v tom nevyznam, ale co kdyby ten danovej doklad davali rodice?
marek_000
Profil *
tvym oficialnim zastupcem muze byt i matka nebo otec nebo kdokoliv jiny kdo ma vice jak 18 let. dostanes ZL ale hlavni slovo ma zastupce a vse delas se zastupcem... jedina vyhoda jak tohoto docilit
Alice
Profil *