Autor Zpráva
Cocoa
Profil *
Mám stránku, ale jsem začátečník, tak se chci zeptat jak třeba menu dát na levo a vedle toho další rubriku, třeba novinky... Podívejte se na mou stránku a trefí vás šlak. Fakt si s tím nevím rady...
Mistr
Profil
Chtělo by to ještě adresu té Tvé stránky. :-)
Cocoa
Profil *
http://www.magiccharmed.mysteria.cz/
JInak se omlouvám, jsem ještě na jednom fóru a tam se adresa stránky zobrazuje automaticky...
Mistr
Profil
Vidíte někdo na té stránce něco? Tedy krom té reklamy na webzdarma?

Je tam jen černá plocha. HTML kód stránky nezačíná obvyklými věcmi ani obvyklými věcmi nekončí. Tohle tam prostě nikde není:

<html>
<head>
</head>
<body>
</body>
</html>
Tin
Profil
http://www.jakpsatweb.cz/css/float.html
doufám, že máš alespoň základní ponětí o css viz http://www.jakpsatweb.cz/css/css-uvod.html
takže základní struktura tvojí stránky:

...<body>
<div style="float: left; width: 200px; height: 100%;">
levý sloupek
</div>
<div style="float: right; width: 200px; height: 100%;">
pravý sloupek
</div>
<div>
obsah stránky
</div>
</body>
Tin
Profil
vidím normální stránku, ale bez jakéhokoli urovnání jednotlivých prvků -- a to je záměr otázky
jinak htmlhead/headbody/body/html NENÍ nezbytnou součástí stránky
Mistr
Profil
Tin
Nevím, jak to vidíš Ty, ale já bych se do CSS raděj nepouštěl..., abychom to Cocoa ještě víc nezatemnili.
Tin
Profil
vidím normální stránku, ale bez jakéhokoli urovnání jednotlivých prvků -- a to je záměr otázky
jinak htmlhead/headbody/body/html NENÍ nezbytnou součástí stránky
Mistr
Profil
Tin
htmlhead/headbody/body/html NENÍ nezbytnou součástí stránky
Není?
Tin
Profil
no měl jsem hodně velký nutkání jí ukázat table layout a jít od toho, ale pak jsem si řek, co jí budu učit něco, co není správný....
Mistr
Profil
Tin
vidím normální stránku
Čím se na to díváš? Já skrz MSIE 6.
Tin
Profil
Opera8,5
Pozn. jo, v ie6 tam je jen černo a ta reklama
Timy
Profil
OT: Elementy <html>, <head> a <body> nejsou v HTML povinné, v XHTML ano.
Tin
Profil