Autor Zpráva
Werewolf
Profil
Ahoj, vymyslel jsem registraci v php bez mysql, protože mysql neovládám. Mám kód:
if ($user[1] == "") { $user[1] = $name; $word[1] = $pass; }
if ($user[1] != "" && $user[2] == "") { $user[2] = $name; $word[2] = $pass; }
if ($user[1] != "" && $user[2] != "" && $user[3] == "") { $user[3] = $name; $word[3] = $pass; }
if ($user[1] != "" && $user[2] != "" && $user[3] != "" && $user[4] == "") { $user[4] = $name; $word[4] = $pass; }
if ($user[1] != "" && $user[2] != "" && $user[3] != "" && $user[4] != "" && $user[5] == "") { $user[5] = $name; $word[5] = $pass; }


Nešlo by vytvořit nějakej script, kterej by v tom vzorci pokračoval např. do 250 (aby bylo možné registrovat 250 uživatelů, zatím) ??
Předem díky za případné rady, jestli nějaké budou.
P.S. Jsem úplnej začátečník PHP. Werewolf
kletely
Profil
Werewolf
Cyklus?
for while
tiso
Profil
Werewolf - tie podmienky tam budú zbytočné, použi toto:
$user[]=$name;
$word[]=$pass;
Werewolf
Profil
tiso
Jak, když nechci přepisovat data stávajících uživatelů? Musím to kontrolovat, abch je nepřepsal, ne?

kletely
O-ou.. Upřímně řečeno nevím jak. Mohl bys mě nějak blíže navést, prosím? Na cyklusy jsem nepomyslel, protože je neovládám, ale zkusím is to vyhledat, díky..
tiso
Profil
Werewolf - pokiaľ si to pole načítaš dopredu, tak $user[] ti vytvorí ďalší prvok v tom poli s indexom o 1 vyšším ako má najvyšší prvok v poli:
$user=array('nula','jeden', 'dva', 'tri');
unset($user[1]);
$user[]='štyri';
var_dump($user);
//vysledok: array(4) { [0]=> string(4) "nula" [2]=> string(3) "dva" [3]=> string(3) "tri" [4]=> string(6) "štyri" }
Werewolf
Profil
tiso
Aha, to je automaticky. Já to nevěděl. Jestli je to automaticky $user[+1] a $word[+1], tak nepotřebuju cykly. je to tak, tiso ?
tiso
Profil
Werewolf Je, ale lepšie je vytvoriť asociatívne pole v tvare 'user' => 'password', kde 'password' bude hash hesla:
//nacitanie pola $users:
//$users=...
//pridanie noveho usera: