Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Jenda5 Profil |
#1 · Zasláno: 4. 2. 2008, 10:42:01 · Upravil/a: Jenda5
Zdravím, potřeboval bych pomoc se skriptem na hromadné generování objektů
představuji si ho nějak takto: ROOT: import Otitle; for (i<10; i=0; i++) { var title+i:Otitle = new Otitle(i, hero, i, 25*i, 50*i); } ale část "title+i" celkem nepřekvapivě hlásí chybu.. jen chyba syntaxe, nebo je to celé ideově špatně? |
||
Flashman4D Profil |
#2 · Zasláno: 4. 2. 2008, 13:24:27
zkus myslím eval
var a = eval("title"+i); var a:Otitle = ... |
||
Jenda5 Profil |
#3 · Zasláno: 4. 2. 2008, 18:39:02
jo, to je přesně to, co jsem potřeboval. díky moc.
|
||
Jenda5 Profil |
#4 · Zasláno: 4. 2. 2008, 20:10:32 · Upravil/a: Jenda5
a jedeme dál:)
eval mi z nějakého důvodu funguje pouze jednou, když jej pak zadávám jako paramter pro pojmenování nového MC (attachuje se skrze fci uvnitř class Otitle), tak mi to vygeneruje jen první a poslední MC .. co to? for (i=0; i<10; i++){ var a = eval("title"+i); var a:Otitle = new Otitle(1, a, i, 25*i, 50*i); setProperty(a.mc, _x, a.poziceX); setProperty(a.mc, _y, a.poziceY); } |
||
pietro Profil |
#5 · Zasláno: 4. 2. 2008, 23:45:18
Cau jendo:), posli sem kdyztak i tu class fci, jinak nevim proc nepouzivas to co sem te ucil:) (zrusit set property a podobny veci) problem bude mozna v tom ze prirazujes za parametr sam sebe(to "a"), ale bez toho co mas napsany v tom classu je to jen hadani...
|
||
Časová prodleva: 16 let
|
0