Autor Zpráva
Anton
Profil
Dobrý den/Ahoj!
Už jsem tady parkrát psal,ale ted jsem dotaz lépe připravil,tak snad vy pochopíte mě a já vás :) (JSEM AMATÉR) :)
Prve chci pochopit jak co funguje a ptám se na to co mě nejvíc zajímá.
PROSÍM ODPOVĚZTE ABY TO I ZAČÁTEČNÍK/AMATÉR CHÁPAL!
Prve se chci naučit html a css a ddál se uvidí,dotazů je víc a budou tak různě proházený!!!

1Jak si představuju,jak to je (stručně)

1 Uďelám design
2 Nakoduji v CSS
3 Po CSS použiji HTML
->a pak už nic!?

Ohledně velikosti strany!
Když se zapnu např. GIMP ukáže se jak chci velký plátno co tam zadat? např.(něcoXněco px -->něco1-šířka....-->něco2-délka

teorie :)?!?!???!
Design=CSS=design se dělá jen v css?

Co patří do kodování:(X)HTML,CSS,-dál?
programování:PHP-a dál?

Jak si to představuju!
Udelám nejaký design (tady příklad jen náčrt)
Když mám design,tak aby to dělal to co má (fungovaly odkazy apod.) to nakoduji c css?
Nebo ještě něco?
A co když chci:kliknu na např. uvod viz. okaz aby se to změnilo např takhle viz. odkaz to vše se dělá v css,nebo i v něčem jiným?

Když mám např psPas tak kadá stránka se píše zvlášt nebo ne?tzn. např napišu stránku o mě uložím a zapnu od znova psPad a zase nejakou stránku napíšu zas uložím a znova atd. TAK?NEBO JINAK!

A poslední dotaz
Koduje se např v psPadu,a co dál?Jaký všechny programy jsou potřeba?

ZDURAZNUJI CELOU DOBU SE BAVÍM JEN O HTML A CSS,TÍM CHCI ZAČÍT.

DĚKIJI VŠEM CO MĚ ODEPÍŠÍ NEJLEPE NA VŠECHNY OTÁZKY :)

DÍKY MOC
Jan Tvrdík
Profil
Anton:
Jak psát web je dobrým začátkem.

Základní postup při tvorbě webu od Plaváčka

Jak si představuju, jak to je (stručně)
Ono to lze dělat všelijak, ale HTML se píše obvykle před nebo souběžně s CSS, nikoliv až po něm.

Design=CSS=design se dělá jen v css?
Design není CSS. Design se obvykle nakreslí v Photoshopu nebo v Gimpu. Hotové designy můžou vypadat třeba takto. Takovýto design se pak nakóduje pomocí HTML a CSS.

Co patří do kodování:(X)HTML,CSS,-dál?
(X)HTML a CSS