Autor Zpráva
barns
Profil *
Zdravím, ovládám JavaScript celkem slušně, proto se učím jevu. Jsem v tom úplný začátečník. Vždy si dávám do porovnání Javu a Javascript a podle toho se to i učím. Podíval jsem si manuál, ale nejde mi dohlavy několik věcí:

1.) Mám systém, jehož základem jsou nějaké globální proměnné, s nimiž pracují různé funkce a pod. Jak mám v Jave udělat takový systém, když tam žádné globální proměnné neexistují?

2.) Potřebuji, abych do indexů polí zadával i textové indexy, ne jen číselné. Jak na to?

3.) Mám v JavaScripte pole = [[ "retezec1", 8, true], "retezec2", 5, false]; Jak to zapíšu do Javy?

4.) Nefunguje mi Arrays.quicksort (pole), přičemž Arrays.sort (pole) funguje jako hodinky a taky mi nefunguje binarySearch, co s tím?

5.) Jak je to s importem balíků? (import java.util.*;) Jak zjistím, že kdy třeba jaký balík vložit? A jaký mám výběr?

Díky.
Alphard
Profil
barns:
Java má s javascriptem společnou jenom část názvu. Jiné podobnosti tam moc nenajdete.
Původně jsem začal odpovídat na jednotlivé otázky, ale u třetí jsem zjistil, že to nemá smysl. Podívejte se na Programování v jazyku Java (1) - Úvod - Linux Software, je to sice staré 5 let, ale pro představu se to dá použít. Jestli vás pak bude Java pořád bavit, hledejte na google. Lze najít dost kvalitních článků (dokumentace je docela použitelná), ale v angličtině, v češtině většinou nic použitelného nenajdu.
barns
Profil *
tenhle návod k Linuxsoft jsem si přečetl ještě dříve, než jsem napsal sem do diskuse, takže to není pro mě nic nového, mimo jiné studuji Javu asi na dalších 5 stránkách které jsem vygooglil, ale nemohu to tam nejak najít ... Globální proměnné jsem si našel, to je něco jako:
public static typ promenna

které platí v hlavní třídě class, ale na ostatní otázky odpověď nevím ...
ah01
Profil
barns:
Vždy si dávám do porovnání Javu a Javascript a podle toho se to i učím.