Autor Zpráva
Martan
Profil
Ahoj, jsem úplny začátečník v php:-)
Mám restauraci a napadlo mně, že si zkusím vytvořit webové stránky. Což se týče designu, (x)html, css atd.. tak to mi problém nedělá. Příjde mi to jednoduché a baví mně to:-) Ale ted jsem přišel na to, že bych si mohl udělat týdenní menu, který bych si aktualizoval pomocí formuláře a nemusel vždy editovat stránku v .html. Jelikož bych to měl zachvilku hotové a ušetřil bych si tím tak čas. A chci se naučit něco nového! Vytvořil jsem si stránku v .php, kam jsem si dal formulář a "pohrál" si s html.. ale ted nějak nevím, jak to uložit, kam a jak načíst:-( Jestli mi můžete poradit nějaký web, kde to je popsaný pro začínající, nebo mi poradit.

- dočetl jsem se, že přes formulář to je nejjednodušší, abych nemusel dělat registraci, databázi atd... pokud to tak není, tak beru i jiné varianty.

Díky moc:-)

...jak to mám ted´:

<div id="form">

<form action="save.php" method="post"><br/>
<strong>Pondělí:</strong><br/><br/>
Gramáž: <input type="text" size="3" value="g" name="g[p0]" /> &nbsp; Název: <input type="text" size="40" name="n[p0]" /> &nbsp; Cena:<input type="text" size="4" value=",-" name="c[p0]" /><br/><br/>
Gramáž: <input type="text" size="3" value="g" name="g[p1]" /> &nbsp; Název: <input type="text" size="40" name="n[p1]" /> &nbsp; Cena:<input type="text" size="4" value=",-" name="c[p1]" /><br/><br/>

<strong>Úterý:</strong><br/><br/>
Gramáž: <input type="text" size="3" value="g" name="g[u0]" /> &nbsp; Název: <input type="text" size="40" name="n[u0]" /> &nbsp; Cena:<input type="text" size="4" value=",-" name="c[u0]" /><br/><br/>
Gramáž: <input type="text" size="3" value="g" name="g[u1]" /> &nbsp; Název: <input type="text" size="40" name="n[u1]" /> &nbsp; Cena:<input type="text" size="4" value=",-" name="c[u1]" /><br/><br/>

<strong>Středa:</strong><br/><br/>