Autor Zpráva
honza741852963
Profil
Dobrý den,

prosím o pomoc, jsem začátečník. Založil jsem si doménu na HOSTING-ZDARMA. Vytvořil jsem si stránku v programu: WYSIWYG Web Builder 6 a při nahrání stránky přes ftp nefungují odkazy - vždy se zobrazí stránka nenalezena. Zkoušel jsem to i s programem web page maker a byl stejný problém. V náhledu vše funguje. Nevím, jestli nemám prvně třeba vytvořit nějakou složku a až do ní to nahrát.

Děkuji za pomoc
Honza
panther
Profil
honza741852963:
asi máš špatně odkazy (nemáš třeba absolutní odkazy na disk)? Pomohl by odkaz na stránku.
honza741852963
Profil
Myslím, že absolutní odkazy na disk nemám, vždy zádávám: moje sídelní stránka a pak odkaz na vytvořenou podstránku. Potom exportuji do html a poté nahraji na stránku. Zde je odkaz na stránku: www.internetovekurzy.cz
panther
Profil
honza741852963:
vždy zádávám: moje sídelní stránka a pak odkaz na vytvořenou podstránku.
WYSIWYG Web Builder neznám, proto nevím, co tvoří.

Zde je odkaz na stránku: www.internetovekurzy.cz
máš tam něco nahrané? Tvůj odkaz přesměrovává pouze na informaci, že doména je zakoupena.
honza741852963
Profil
Už jsem problém tak na půl vyřešil, promiň šachoval jsem s tím, pořád jsem to přehrával, takže nebylo nic vidět, teď je to tam nahrané a vše se zobrazuje v pořádku v opeře i ve firefoxu, akorát v google chrome je všechno rozhozený.
panther
Profil
honza741852963:
akorát v google chrome je všechno rozhozený.
když vidím ten výtvor (myslím kód), ani se nedivím.
honza741852963
Profil
Dobře, tak prosím poraď v čem mám tvořit, nebo jak se to dá upravit když html nerozumím. Je nějaká možnost?
panther
Profil
honza741852963:
když html nerozumím
jestli by nebylo rozumnější si web od někoho nechat udělat. Tuto informaci, že HTML neznáš, jsem nevěděl.

Co konkrétně v Chrome je rozhozené? Kromě haprující češtiny je web (nekoukal jsem na podstránky, jen na úvodní stránku) stejný jako ve FF.
honza741852963
Profil