Autor Zpráva
Januli
Profil
Ahoj, asi je to hloupá otázka, ale vzhledem k tomu, že jsem skutečný začátečník, tak bych ji potřebovala zodpovědět. A někdo z vás to tady určitě ví.. :-) Mám pořízený nový notebook a v krabici jsem nenalezla návod, což mi přijde zláštní. V notebooku už byla nainstalovaný operační systém. Nemělo by však být v krabici také záložní DVD (CD), kdyby systém spadl? V podstatě byla uvnitře jen záruka, notebook, kabel pro napájení. Toť vše. Děkuji
Dranel
Profil
Co vše má obsahovat krabice s nově koupeným notebookem? :-)
To, co je napsáno v popisu obsahu krabice. ;-)

To, že není v krabici návod je opravdu zvláštní. Být tebou, kontaktoval bych obchodníka. To, že jsi nenašla médium s operačním systémem je v pořádku, jelikož již máš nainstalovanou OEM verzi, která se váže na tvůj počítač z hardwarového hlediska. Jinými slovy je (ten operační systém) asi o polovinu levnější, než kdybys ho koupila normálně, ale musíš se o něj dobře starat (nepouštět do PC žádné viry), protože kdyby nastal problém, nemáš ho jak přeinstalovat (než dojít za obchodníkem a domluvit se s ním).
Januli
Profil
Tak to musím tu krabici prohlédnout, kde je tam napsán její obsah. To mě popravdě ani nenapadlo... Děkuji za odpověď.
Taky mám problém s klávesnicí toho notebooku. Jedná se o Acer Aspire. Když píšu běžnou rychlostí, některá písmenka vynechávají. Všechny klávesy fungují, ale musí se na ně klepnout asi jen z určitého úhlu, či co. Tak přemýšlím, jestli NB půjdu reklamovat nebo mám několik dnů počkat, jestli se třeba klávesnice oběhá... Je to běžné?
Joker
Profil
Mimochodem, proč se ptáte na diskusi věnované tvorbě webových stránek a ne na diskusi věnované notebookům?
Januli
Profil
Joker:
Mimochodem, proč se ptáte na diskusi věnované tvorbě webových stránek a ne na diskusi věnované notebookům?
Na diskuse nechodím běžně. Když jsem dala do vyhledávače: diskuse notebook, tak mi vyskočili tyto stránky. Nestudovala jsem nijak blíž, co se tady může a nemůže diskutovat.
Januli
Profil