Autor Zpráva
stafinka
Profil *
Ahoj mám otázku ohledně html kódu a jeho validace, celý web jsem měla stoprocentně validní (nástroje např. seo-servis atd.) poté jsem do stránek vložila kód z google analytics a ouha, hlásí mi to samozřejmě chyby validity, vtip je v tom, že v kódu který vám vygeneruje google. Jelikož jsem začátečník tak se chci zeptat co s tím, právě dělám velkou úpravu webu tak ho chci spustit stoprocentní - nebo aspoň 99%. :-)
panther
Profil
stafinka:
Jelikož jsem začátečník tak se chci zeptat co s tím
nemusíš dělat nic, na validitě nezáleží. Případně použij český validátor, chyby jsou popsány.

právě dělám velkou úpravu webu tak ho chci spustit stoprocentní
těmi procenty myslíš výsledek pochybné služby jakou seoservis je? Věř, že seoservis není žádný pořádný nástroj, který určuje kvalitu webu.

Pokud chceš spustit web tak, aby byl co nejlepší, dej mu hlavně kvalitní obsah. Chceš-li pro něj udělat ještě něco navíc, snaž se, aby byl přístupný všem (nebýt závislý na zapnutých obrázcích, javascriptu, atd.). Nevalidita ničemu nevadí.
stafinka
Profil *
Dík, jsem začátečník, obrázky se mi zatím:-) zobrazují všude, každopádně dík za radu:-)
O kvalitní obsah se nebojím :-) je to chovná stanice - takže spousta informací už tam je a další přibudou.

seoservis
no proto jsem se ptala, páč všude jinde mi to ukazuje bez chyb, tak jsem si říkala jestli nejsem já ten pitomec:-)
panther
Profil
stafinka:
obrázky se mi zatím:-) zobrazují všude
to jsem nemyslel, myslel jsem, aby z webu něco zbylo v případě, že jsou obrázky vypnuté.

toho, co píše seoservis si nevšímej, s klidem to přejdi a už se tam nikdy nevracej :-) Pokud chceš nějaké konkrétnější rady a pomoci, přidej sem odkaz na tvůj web :-)
david80
Profil
stafinka:
poté jsem do stránek vložila kód z google analytics a ouha