Autor Zpráva
crater
Profil *
Zdravím,
mám jeden malinkatý problém:
Protože mám stránku postavenou na buttonech, je pro mě velice důležité, aby se rychle stránka načítala.
Dřív sem měl mnoho buttonů udělaných tak, že na každém už byl text a jen se měnila barva v pozadí (klasická výměna 2 buttonů po najetí myší).
Ale dnes vím, jak je důležité rychlé načítání a rozhodl sem se řešit to jinak.
Jediné co mě napadlo bylo udělat jen 2 buttony (každý s jinou barvou a text vložit "nějak do prostřed nad button").
Ale teď ta otázka jak na to???
Jelikož jsem začátečník, tak jsem viděl jen jedinou cestu:
- tato cesta vzpočívala ve stylech css; šlo o to, že sem vložil pod odkazy textu obyčejnou tapetu (obrázek buttonu); tapeta byla nastavena aby se neopakovala a byl i nastaven její rozměr; všechno bylo v pohodě, všechny prohlížeče to berou jen jeden ne-e ;-( a zrovna Mozilla Firefox
Můj dotaz: - proč to Mozilla nebere?
- je i jiné řešení a jaké?

Dodatek: neumím s php ani Flash :-( ale časem kdo ví :-)´

- veškeré informace o mém problému posílejte na crater@seznam.cz děkuji moc :o)
POZNÁMKA MODERÁTORA: ne, posílejte je prosím do této diskuse, ať z toho něco mají i ostatní.
llook
Profil
Nevím, co si mám představit pod "nebere", ale předpokládám, že ten text z toho buttonu nějak vylézá. Na rozměry textu se nikdy nelze spolehnout, protože jednak to záleží na fontu a jednak i na nastavení. Spousta lidí třeba v tom Firefoxu po vstupu na stránku s malým písmem automaticky sahá po "ctrl+"
Jiné řešení záleží na konkrétních požadavcích. Pokud by odkaz měl být obyčejný orámovaný obdélník s nějakým pozadím, tak by to šlo i bez obrázku, pouze v CSS vlastnostmi border, background a width.
crater
Profil *
Asi sem svůj problém špatně popsal :-(
Tak vytvořím speciální stránku přes víkend a pak ji sem dám, snad bude vše zřetelnější a problém se podaří vyřešit :o)
crater
Profil *
Tak jsem to teda vytvořil stránku, kde je vše zobrazeno
http://www.crater.wz.cz/button/button.html
Honza Hučín
Profil