| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| danone Profil |
#1 · Zasláno: 5. 10. 2010, 23:29:22 · Upravil/a: danone
Dobrý den, v php jsem naprostý začátečník a když jsem se díval na různé návody atd.. tak jsem ještě nepobral zcela to podstatné. Mám tu takovou situaci.. a já nevím jak to vyřešit.