Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Newbie Profil * |
#1 · Zasláno: 25. 10. 2010, 14:01:00
Zdravím,
začínám ve škole s Javou a potřeboval bych pomoct s doplněním pár metod. Nikdy se mi to nepřeloží, tak by mi pomohlo kdyby mi někdo napsal jak mají být správně a já bych to na tom pochopil. Děkuji. public class HraPrubeh implements IPrubehHry { //== Datové atributy (statické i instancí)====================================== //== Konstruktory a tovární metody ============================================= /*************************************************************************** * */ public HraPrubeh() { } //== Nesoukromé metody (instancí i třídy) ====================================== /** * Metoda nastaví na začátku počet sirek na hromádce. Pokud se již * začalo hrát, nelze nastavit počet sirek na hromádce. Pokud již hra * skončila, lze opět nastavit počet sirek na hromádce a hra začíná * od začátku. * * @param pocet počet sirek, které budou na začátku na hromádce, * @return hodnotu true, pokud je počet sirek v přípustném rozsahu * (např. záporné číslo) a hra není rozehrána, jinak false. */ public boolean setPocetSirek(int pocet); /** * Metoda se volá, když hráč zadá kolik sirek odebere. * * @param pocet - počet sirek, které odebírá hráč. * @return true, pokud je zadán přípustný počet sirek, jinak false. */ public boolean hracOdebira(int pocet); /** * Metoda vrací počet sirek, které chce odebrat počítač. * * @return počet sirek, které chce odebrat počítač. */ public int pocitacOdebira(); /** * Metoda vrací true, pokud je konec hry, tj. když nejsou žádné sirky na hromádce či pokud hra ještě nezačala. * * @return true, pokud nejsou žádné sirky na hromádce */ public boolean jeKonec(); /** * Metoda vrací počet sirek, které ještě zbývají na hromádce. * * @return počet sirek na hromádce. */ public int sirekNaHromadce(); /** * Metoda vrací odkaz na implementaci popisu pravidel. * * @return pravidlahry. */ public IPravidla vratPravidla(); } |
||
Sýček Profil * |
#2 · Zasláno: 25. 10. 2010, 14:09:22
Newbie:
„Nikdy se mi to nepřeloží,“ Docela bych se divil, kdyby překladač nenapsal nějakou chybu s číslem problematického řádku... |
||
Newbie Profil * |
#3 · Zasláno: 25. 10. 2010, 14:09:37
Ještě bych asi věděl že atribut a konskuktor bude:
//== Datové atributy (statické i instancí)====================================== private IPravidla pravidla; //== Konstruktory a tovární metody ============================================= /*************************************************************************** * */ public HraPrubeh(IPravidla pravidla) { this.pravidla = pravidla; } Abych to spojil s PravidlyHry. |
||
Časová prodleva: 14 let
|
0