Autor Zpráva
Sakal
Profil *
Zdravim, vím, že na netu je hodně článků a i zde je několik vláken, ale všechno se pořád mění a valná většina z těhle informací je zastaralá.
Chci se zeptat, zda-li postup, který popíšu, odpovídá tomu, jak bych měl postupovat při registraci.
1) Bylo mi řečeno, že si mám dojít na CRM, kde mě zaregistrujou a dostanu papír, kde už mám ič atp.
2) pak bych měl do 8 dnů následujícího měsíce se dojít registrovat do nějaký zdravotní pojišťovny
3) ve stejné lhůtě si dojít na berňák a tam se zaregistrovat jako fyzická osoba výdělečně činná?

Jde mi jen o postup při registraci - kolik a za co platím už mám +/- zjištěný. Pokud se tu někdo najde, kdo s tím má zkušenosti pro tento rok, tak bych byl moc vděčnej, kdyby předal zkušenosti...
Taps
Profil
Sakal:
Mělo by stačit vyplnění jednoho formuláře a data se pak elektronicky odešlou i na ostatní úřady
http://www.businessinfo.cz/cz/clanek/radce-pro-podnikatele-crm/radce-pro-podnikatele-pro-vyuzivani-crm/1001589/41783/#b21.
Co se týče placení tak za zřízení živnosti se platí 1000 kč.
Sakal
Profil *
Díky Tapsi, předem jsem si zjišťoval, co mě čeká od účetního, tak jsem to bral jako jasnou věc. Počítal jsem přesně s tímhle, jenže bába na CRM mi řekla ať si dojdu ještě sociálku a finančák, tak jsem z toho byl zmatenej. Ale jinak jsem dostal papír, kde už mám uvedenej zapis na živn. úřadu atp + IČ.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0