Autor Zpráva
Inpernak
Profil *
Ahoj jsem začátečník a rozhodl jsem se používat na svém webu redakční systém, který mi vygeneruje kód, který umístím tam, kde chci aby mi psal články a mám tu takový problém, dělal jsem stránky tak, že jsem si vytvořil div, který má pevné rozměry a vycentroval jsem jej, pak jsem udělal další divy, které jsem pozicoval vzhledem k tomu prvnímu, ale já bych potřeboval poradit něco, jak udělat aby se stránka na výšku přizpůsobovala obsahu , třeba jako je to tady http://gateverse.cz/. Beru i odkazy na rozsáhlé návody, vím, že se to asi bude muset dělat jinak než přes div, ale rád bych to uměl...
Keeehi
Profil
Inpernak:
Nepozicovat. A když tomu divu nenastavíš výšku, ta se bude natahovat podle obsahu.
Inpernak
Profil *
Když odstraním výšku, na stránce zůstane jen černé pozadí, neupravíte mi to někdo tak, aby to šlo, díky

<style>
body {background-color: black; }
a:link    {color: black}
a:visited    {color: black}
a:active    {color: black}
body { text-align: center; font-size: 100.01%; }
#div { width: 962px; height: 1024px; text-align: left; margin: 0 auto; position: relative; background: black; overflow-y: auto; }
#logo{position: absolute; width: 962px; height: 186px; top: 0px; left: 0px; text-align: center; margin: 0 auto; relative; background: purple;}
#hmenu{position: absolute; width: 894px; height: 34px; top: 186px; left: 34px; text-align: center; margin: 0 auto; relative; background: grey;}
#obsah{position: absolute; width: 670px; height: 804px; top: 220px; left: 146px; text-align: center; margin: 0 auto; relative; background-image: url("text.jpg");}
#menu { width: 146px; height: 804px; position: absolute; top: 220px; left: 0px; text-align: center; margin: 0 auto; relative; background-image: url("menu..jpg");}
#banner { width: 146px; height: 804px; position: absolute; top: 220px; left: 816px; text-align: center; margin: 0 auto; relative; background-image: url("bannery.jpg");}
</style>
Inpernak
Profil *
Už jsem na to přišel, dík :)