Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
koreň Profil * |
#1 · Zasláno: 14. 1. 2011, 12:38:17
Dobrý deň,
som začiatočník. Vytvoril som si stranku zadarmo na webe, kde mozem pridavat aj svoj obsah. Kedze sa chcem tomu venovat serioznejsie, zakupil som si domenu a webhosting ale u inej spolocnosti. Teraz by som ten free projekt chcel previest prave na moj plateny hosting ale neviem ako. Budem po preneseni aj nadalej moc pridavat obsah a aktualizovat ho? Ak by to bolo komplikovane, tak by som zvolil este jednu moznost. Pocul som ze sa moze sablona stiahnut zadarmo a preniest na moj plateny hosting. Problem je, ze neviem ako. Sablonu som stiahol v zip subore, rozbalil subory do priecinka. Staci, ked cez total comander nahram vsetky tieto rozbalene subory do www root na mojom serveri? Lebo oni chcu odo mna aby to bol spustaci indexovy subor a ja neviem, co to vlastne je... Diky. |
||
xmark Profil |
#2 · Zasláno: 14. 1. 2011, 12:49:00
Jestli máš ten web vytvořen v nějakém jejich vlastním systému, tak nebude jednoduché ho ani přenést, natož naprogramovat jeho funkčnost. Zkus ukázat, o jaký web jde, nebo aspoň kde to běží.
„Sablonu som stiahol v zip subore, rozbalil subory do priecinka. Staci, ked cez total comander nahram vsetky tieto rozbalene subory do www root na mojom serveri?“ Nestačí. |
||
koreň Profil * |
#3 · Zasláno: 14. 1. 2011, 13:49:12
no projekt som vytvoril na webnode.sk a webhosting a domenu mam u najweb.sk
a co s tou sablonou? Keby som stiahol nejaku free sablonu a nahral ju do adresara www root, mozem pridavat a upravovat obsah na mojom platenom webhostingu? |
||
koreň Profil * |
#4 · Zasláno: 14. 1. 2011, 13:57:03
OK, nestaci... Tak co mam este k tomu urobit aby to stacilo?
|
||
Davex Profil |
#5 · Zasláno: 14. 1. 2011, 20:09:05
koreň: