| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| Vallhal Profil |
Dobrý den jsem začátečník a potřebuju nutně poradit.Dám příklad třeba seznam.cz každý kdo ho zapne má ho přez celou obrazovku a nemusí nic potahovat do boku nebo třeba že je to moc vlevo a na pravo nic není.Tak ted řeknu můj problém udělal jsem si stránky na notebooku kde mám 15.6 obrazovku všechno vypadalo dobře.Kámoš má dvě obrazovky 22 tam jsem mu to zapl a má to moc v levo a napravo nic není jen bíle. pak má ješte 17 ale 4:3 a tam zase musí potahovat doboku.Prosím nemáte někdo radu pro mě že by to každá obrazovka měla stejné.Každá rada mi pomůže budu moc rád
Moderátor Petr ZZZ: Titulek „Rozlišení orazovky“ nevystihuje podstatu dotazu, i když je o chlup lepší než původní "Prosím potřebuju pomoct". Příště zkus prosím vymyslet ještě lepší.
|
||
| David1256 Profil |
#2 · Zasláno: 1. 2. 2011, 21:16:35
Vallhal:
Přečti si něco o vycentrování stránky. |
||
| Vallhal Profil |
#3 · Zasláno: 1. 2. 2011, 21:29:30
Dík moc lidi už to mám ste fakt cool
|
||
|
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
| Pavel817 Profil * |
Tak jsem si nastavil centrování podle návodu. Všude se o tom tady píše, tak ale nechápu proč mi to nefunguje? Poradí mi někdo co mám špatně? Je to na adrese mostdozivota.wz.cz.
|
||
| David1256 Profil |
Pavel817:
Asi jsi to nepochopil správně - zde ti napíšu, jak to udělat. Celý obsah stránky si obal divem třeba centrovac (nazvi si ho, jak chceš). Ve stylech bude vypadat zápis takto. #centrovac{
position: relative;
margin:auto;
width:900px;//šířka tvé stránky
text-align:left;
}A do body přiřaď do stylu tohle. body {
margin: 0;
padding:0;
text-align: center;
} |
||
| Pavel817 Profil * |
Tak to je mi jasný. Takhle mi to centrovat šlo. Jenom jsem myslel, že by mělo stačit když to nastavím takto:
div#main {
width: 970px;
background-color: #E8E8E8;
margin: 0 auto;
}Pokud stačí do body dát text-align: center; tak je mi to jasný. Díky. Teď už si s tím poradím. |
||
| David1256 Profil |