Autor Zpráva
Justinka
Profil *
Jsem totální začátečník ve Wordpressu a jediné, co jsem zatím stihla je založit si blog a naházet na něj nějaké své povídky. Proto, jsem to dělala, tak jsem to chtěla. Nic víc. Jenže ejhle, není to jednoduché. Chodí mi spousty komentářů (ano, většina je nesmyslná reklama) na blog i mail, jenže se přiřazují jen k jedné povídce a tudíž ani u těch smysluplných netuším, o které povídce je řeč. Sorry, že to píšu jak pro ..., ale doufám, že mi ve stejném duchu odpovíte, abych to pochopila. Děkuji.
Kontakt: Queerlove@seznam.cz

PS: Ještě poprosím o radu. Otravní komentující :-) se neustále dožadují RSS (a to normálně funguje) a newsletter. Jenže to nevím, jak se to dělá. Nemám s tím žádné zkušenosti. Má někdo na mě dost trpělivosti?:-(
puzzle
Profil
Chtělo by to živou ukázku té stránky..
Justinka
Profil *
Myslíš té na kterou mi přijde každý komentář? Tady je: http://queerasfolk.eblog.cz/hrozba
Nebo jinou? :-)
Ale děkuji za zájem.
Martinek
Profil *
Justinka:
Já jsem zadal komentář k příspěvku z prosince a normálně se zobrazil u toho příspěvku... Musíš podrobněji popsat svůj problém.
Justinka
Profil *
Haha, to tedy bude problém, protože je mi to opravdu nepochopitelné, že jedině tobě to šlo. Jsem paranoidní a 4 měsíce mi chodí komenty jen k Hrozbě? Ne, to není možné. Nemůže být zakopaný pes v tom, že jsi mi napsal jediný srozumitelný komentář, ostatní jsou anglicky. :-) Nevím, prostě nějaké přesměrování z Googlu. No tak jsme se zasmáli mé logice a teď jdeme dál.
Ale vlastně ještě po tobě napsala nějaká holčina se zcela oprávněnou kritikou písma a ta psala slovensky a ... opět k Hrozbě. Nééévíím. Co konktétního chceš slyšet? :-) Ze mě to nedostaneš. Omlouvám se, že jsem nedala vědět hned, ale musela jsem přenechat pc na film manželovi:-(
Justinka
Profil *
Martinek: